Gamintojo teigimu, kaip intensyvaus ketverių metų gaminio tobulinimo programos kulminaciją, „Rushmore“ projektu pristatomos tam tikroje kategorijoje pirmaujančios technologijos ir konstrukcijos patobulinimai, kurie pakeis motociklininkų kelionių lūkesčius, tarp jų: „Bluetooth“ palaikanti informacijos ir pramogų sistema su GPS navigacija, LED priekinis žibintas, naujasis aerodinaminio pasipriešinimo mažinimo gaubtas su skydu nuo vėjo ir slėgio išlyginimo ertme. Taip pat ir jėgos padidinimas 4 Nm, kuris padidina variklio galią. Naujų variklių, dalinai aušinamu skysciu, įdiegimas „Ultra Limiter“ modeliuose.
„Rushmore“ projektas – tai „Harley-Davidson“ gaminių kūrimo kelias, kuris nuo pradžios iki galo įkvėptas klientų, – teigia Scott Habegger, „Harley-Davidson“ motociklų projektavimo direktorius. – Mėgstame sakyti, kad bendrovėje „Harley-Davidson“ mes važiuojame kartu su savo klientais, ir dar niekada šis teiginys taip gerai neatitiko faktinės situacijos. Mes visi dirbame kartu, ir manau, kad to rezultatas yra išskirtiniai nauji 2014 m. motociklai.“
Papildomos „Harley-Davidson“ 2014 m. naujovės yra ribotos laidos gamykloje individualizuotas „CVO Softail Deluxe“ modelis, perkurtas „Dyna Fat Bob“ modelis ir ABS (stabdžių antiblokavimo sistemos) įvedimas visuose „Sportster“ modeliuose. Su papildomais patobulinimais savo motociklų asortimente bendrovė „Harley-Davidson“ pasitinka 2014 metus kupina ryžto neapleisti savo, kaip pirmaujančios Amerikos motociklų gamintojos, padėties.
Pristatyme taip pat lankėsi ir „Harley-Davidson“ atstovybės Vilniuje vadovas Arvydas Skernevičius. Jis atkreipė dėmesį į tokias naujienas kaip triračio „Trike“ prekybos pradžią Europoje, ABS komplektavimą visų modelių įskaitant ir „Sportster“ motociklus standartinėje įrangoje, naujų pusiau skysčiu aušinamų variklių pristatymą, iki 138 Nm pasidėjusį 103 serijos variklių sukimo momentą ir patobulintą ABS veikimą.
Pastarosios sistemos valdymas dabar priklauso nuo greičio, todėl priekinis stabdis skirtingai, todėl stabdant motociklas sustoja greičiau, o stabilumas – geresnis. Anot A.Skernevičiaus, „Harley-Davidson“ pranešė, kad sistema buvo kuriama konfidencialiai ir dabar yra patentuota.