Visgi, buvęs „General Motors“ viceprezidentas Bobas Lutzas sugalvojo neblogą išeitį. Jis, bendromis jėgomis su automobilių pramonės specialistu Gilbertu Villerealiu įkūrė naują kompaniją „VL-Automotive“, o ant „Fisker Karma“ automobilio platformos duetas gamins sportiškus „Destino“ sedanus.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |
Nors ir šio modelio kėbulas – lyg atsispindinti „Karma“ vizija veidrodyje, kai kurios automobilio dalys išduoda, kad „Fisker“ elektromobilyje panaudotą elektros motorą bei baterijas kraunantį vidaus degimo variklį čia pakeitė galinga jėgainė.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |
Po Detroito parodoje pristatyto „Destino“ kapotu sumontuotas V8 variklis su mechaniniu kompresoriumi, generuojantis 638 AG. LS9 kodiniu pavadinimu žinomas agregatas pasiskolintas iš galingiausio „Corvette“ gamoje ZR-1 modelio. Teigiama, kad galia į galinius varančiuosius ratus bus siunčiama per 8 laipsnių automatinę arba mechaninę (6 laipsnių) transmisiją.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |
„Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris entuziastus žavėtų išskirtinomis dinaminėmis savybėmis“, – pristatymo metu teigė Bobas Lutzas.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |
„Šis automobilis nereikalaus tokios lepios priežiūros, o su 638 AG varikliu bei mechanine arba automatine pavarų dėže jis konkuruos su tokiais sedanais, kaip „Porsche Panamera“ ar „Aston Martin Lagonda Rapide“, – pridūrė buvęs GM vadovas.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |
„VL-Automotive“ kompanija dar neatskleidė, kokia bus šio automobilio kaina, tačiau patvirtino, kad pirkėjai turės galimybę paįvairinti savo automobilį pagal individualius poreikius. „Destino“ bus dažomi pirkėjų pasirinktomis spalvomis, tuo tarpu salono apdaila bei įranga taip pat priklausys nuo jų poreikių.
Gamintojo nuotr./„Destino“ sportinis sedanas |