Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 01 16

Detroite pristatytas japoniškas R8 – „Acura NSX Concept II“

Tarptautinėje Šiaurės Amerikos parodoje pristatytas ir iš Japonijos atkeliavęs, savo prosenelio NSX pasekėjas „Acura NSX Concept II“. Pirmoji koncepcinė versija buvo parodyta prieš metus, tačiau šį kartą gamintojas atskleidė, kaip atrodys automobilio salonas.
„Acura NSX Concept II“
„Acura NSX Concept II“ / Gamintojo nuotr.

Visgi, apie viską nuo pradžių: lyginant su praeita versija, ši turi nemažai pokyčių. Dizaineriai šiek tiek perdarė automobilio priekį – perdarytos priekinės grotelės, suprojektuotos naujos oro paėmimo angos, apsuptos anglies pluošto apdaila. Gamintojas nutarė atsisakyti oranžinių posūkių lempučių, sumontuotų po priekiniais žibintais.

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

Galinėje dalyje sumontuotas naujas difuzorius (pagamintas iš anglies pluošto), suprojektuota vieta numeriui, o galinius žibintus puošia subtiliai įtaisytos LED lempučių juostelės.

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

Nemažai dėmesio sulaukė ir NSX salonas. „Acura“ teigimu, kolektyvui pavyko pagerinti matomumą, nors ir sėdėjimo pozicija čia – lyg ir kituose egzotiškuose superautomobiliuose. Intuityvi „Simple Sports Interface“ technologija leido visus prietaisų parodymus sutalpinti tam tikruose ekranuose, o tai, pasak gamintojo, leis geriau susikaupti ties vairavimu.

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

Hibridiniai „Acura NSX Concept II“ agregatai palikti automobilio viduryje. Vidaus degimo V6 variklis kartu su trimis elektros motorais galią perduos į SH-AWD („Super Handling All Wheel Drive“) važiuoklę. Teigiama, kad vienas iš trijų elektros variklių bus integruotas į benzininį agregatą bei suks galinius ratus, tuo tarpu likusieji du motorai galią paskirstys priekiniams ratams. Teigiama, kad šiuose modeliuose bus montuojama ir visiškai nauja automatinė transmisija su dvigubos sankabos technologija (DCT).

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

„Ši versija nuo pristatytos pernai skiriasi nedaug“, – teigia kompanijos viceprezidentas Mike‘as Accavittis. „Mes siekiame pateisinti žmonių lūkesčius ir sukurti automobilį su pažangiomis, nematytomis technologijomis bei unikaliomis dinaminėmis savybėmis.“

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

Naujos kartos NSX serijinės versijos bus surenkamos visiškai naujoje gamykloje JAV, Ohajuje. „Acura“ pavadinimu papuošti superautomobiliai bus parduodami tik JAV rinkoje, tuo tarpu kitiems kontinentams ruošiami „Honda NSX“ gatves pasieks 2014 metų pabaigoje arba 2015-ųjų pradžioje.

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

Originalusis NSX, debiutavęs 1990-aisiais visam pasauliui įrodė, kad ir japonai moka gaminti superautomobilis. Vos 280 AG turėjęs automobilis trasoje lenkdavo gerokai galingesnius varžovus. Visgi, tikėtina, kad naujos kartos hibridinis NSX tokiomis savybėmis nepasižymės.

Gamintojo nuotr./Acura NSX Concept II
Gamintojo nuotr./„Acura NSX Concept II“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?