Tai – svarbiausia „Ford“ premjera šiais metais. Pagal naują „OneFord“ programą sukurtas „Fusion/Mondeo“ automobilis bus gaminamas visoms pasaulio rinkoms.
Šio modelio dizaino linijas anonsavo „Evos“ konceptinis modelis, matytas praėjusių metų Frankfurto automobilių parodoje. Pagrindiniai akcentai – naujos penkių skersinių grotelės ir aštrūs priekiniai žibintai.
„Ford Fusion“ |
Visas automobilio kėbulas atrodo sportiškiau. Nors stogo ir langų linijos primena šiuo metu parduodamą „Mondeo“, dėl žibintų visas kėbulas atrodo dinamiškiau.
„Mūsų tikslas – vidutinio sedano ieškantiems pirkėjams pasiūlyti sportiško, dinamiško, tobulo dizaino automobilį“, – premjeros metu kalbėjo „Ford“ dizaino skyriaus vadovas Chrisas Hamiltonas.
Dar svarbesnės naujovės plika akimi nematomos. Priekyje bus montuojama „MacPherson“, gale – daugiasvirtės pakabos. Drauge su elektriniu vairo stiprintuvu jos garantuos geras emocijas prie vairo, sako „Ford“.
Europoje „Mondeo“ bus siūlomas su benzininiais, dyzeliniais, hibridiniais varikliais. Amerikiečiai „Fusion“ galės rinktis su tokiais pačiais, išskyrus dyzeliniais, varikliais.
„Ford Fusion“ |
Kokie bus „Mondeo“ montuojamų variklių parametrai – nežinome. Bet štai „Fusion“ Šiaurės Amerikoje iš pardavimų salonų riedės su 1,6 litro, 2 litrų ir 2,5 litrų benzininiais varikliais. Jie pasieks 170, 179, 237 AG. Hibridinis modelis turės dviejų litrų benzininį ir elektrinius variklius. Vidaus degimo variklis dirbs Atkinsono ciklu (kaip ir „Toyota Prius“).
Dar verta paminėti, kad „Energi“ įkraunamas hibridas žada būti ekonomiškesnis už „Chevrolet Volt“ ir „Toyota Prius Plug-in“.
Šiaurės Amerikoje „Fusion“ prekyba prasidės šių metų viduryje, o mums, europiečiams, „Mondeo“ bus pasiūlytas pačioje 2013-ųjų pradžioje.
P.S. Pabandysime išsklaidyti visą „Ford“ pavadinimų paniavą. „Fusion“ pavadinimu jie Europoje pardavinėjo „Fiesta“ pagrindu pagamintą mini-krosouverį, o Šiaurės Amerikoje – „Mondeo“ dydžio sedaną.