Pranešama, kad Europoje šie automobiliai pasirodys jau šią vasarą, o bazinės versijos kainuos maždaug nuo 320 tūkst. Lt.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |
Po „RS7 Sportback“ kapotu „Audi“ inžinieriai sumontavo 4,0 litrų V8 jėgainę, pasiskolintą iš neseniai pristatyto trečios kartos RS6 universalo. 560 AG bei 700 Nm bus perduodami į visus varančiuosius automobilio ratus. Lyginant su S7, galios prieaugis siekia net 138 AG bei 200 Nm.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |
Nors ir RS7 turi tiek pat arklio galių, kiek ir „M6 Gran Coupe“, „Audi“ variklis generuoja didesnį sukimo momentą.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |
Dėl itin didelio sukimo momento inžinieriai nusprendė atsisakyti dvigubos sankabos technologijos automatinėje pavarų dėžėje. Vietoje DSG agregato jie parinko įprasto tipo aštuonių laipsnių automatinę transmisiją su galimybe pasirinkti D („Drive“), S („Sport“) arba M („Manual“) režimą.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |
„Audi“ deklaruoja, kad iki 100 km/h RS7 įsibėgės per 3,9 sekundės, o tai – 0,3 s greičiau nei „BMW M6 Gran Coupe“. Maksimalus bazinių RS7 greitis sieks 250 km/h, tačiau už papildomą kainą įrengtas „Dynamic“ paketas ribotuvą nukels iki 280 km/h, o dar brangesnis „Dynamic Plus“ paketas – iki 305 km/h.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |
Teigiama, jog po karštojo „Sportback“ kėbulu sumontuoti smarkiai modifikuoti A7 mechanizmai. RS7 už silpnesnes versijas yra platesni bei turi pneumatiniu būdu valdomą pakabą. Už papildomą mokestį gamintojas tokiame modelyje įrengs ir „Dynamic Ride Control“ paketą, kuriame pneumatinės pakabos elementus pakeis plieninės spyruoklės, pasižyminčios geresnėmis standumo savybėmis.
Gamintojo nuotr./„Audi RS7“ |