„Paceman“ iš tiesų yra tas pats visureigis „Countryman“, tik be dviejų durų. Patys MINI jį vadina sportinių užsiėminų kupė, panašiai kaip BMW X6. Ir priduria, kad tai pirmasis toks automobilis mažų premium automobilių segmente. Priminkite mums, kas dar, be MINI, galėtų vadintis mažų premium automobilių klasės atstovu? Nieko nesugalvojate? Mes taip pat.
Vienintelis automobilis, taikantis į tuos pačius pirkėjus, galėtų būti nebent naujasis „Range Rover Evoque“. Abu nedideli, abu prabangūs, abu labiau skirti stiliaus, ne praktiškumo ieškantiems pirkėjams.
Po variklio gaubtu – 1,6 litro keturių cilindrų benzininis motoras su turbina. Po „John Cooper Works“ magijos jis pasiekia 211 AG. Smagu, kad galia tenka visiems keturiems ratams, kuriems diriguoja ALL4 sistema.
Daugiau detalių sužinosime Detroito automobilių parodoje iškart po Naujųjų metų. Bet jau šiandien visos nuotraukos – GAZAS.LT galerijose.
Gamintojo pranešimas spaudai:
Vokietijos automobilių gamintojas „BMW Group“ toliau maloniai stebina savo naujienomis ir pristato būsimą MINI šeimos narį - koncepcinį „MINI Paceman“. Oficialus koncepcinio MINI modelio debiutas planuojamas kitų metų sausio 10-23 d. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje.
Gamintojų teigimu, šis koncepcinis dviejų durų MINI modelis turėtų tapti naujo automobilių segmento Sports Activity Coupe (SAC) pradininku bei stilinga visos MINI šeimos pažiba ir užtikrinti dar didesnį vairavimo malonumą. Šis modelis ne tik turės visus savo pirmtakui „MINI Countryman“ būdingus bruožus – individualumą, dinamiškumą, judrumą, keturių varomų ratų sistemą bet ir naują inovatyvaus kupė kėbulo formą.
Keturviečio kasdieniam važinėjimui mieste ir kelionėms užmiestyje tinkančio automobilio gamyboje buvo naudojama crossover „MINI Countryman“ platforma, kuri užtikrina naujojo modelio stabilumą, patogumą ir suteikia jam panašias proporcijas.
Iš priekio koncepcinis „MINI Paceman“ panašus į daugumą MINI šeimos narių, tačiau galinė automobilio dalis jį išskiria iš kitų ir pabrėžia jo sportiškumą. Specialiai šiam modeliui sukurti 19 colių ratlankiai taip pat sustiprina sportiškumo ir galingumo įspūdį. Originaliai atrodo ir nauja MINI stogo linija, kaip šalmas apgaubianti automobilį ir pabrėžianti aptakią, išskirtinę automobilio formą.
Atletiško 4,1 m ilgio, 1,7 m pločio ir 1,5 m aukščio „MINI Paceman“ viduje, panašiai kaip ir neseniai debiutavusiume MINI Countryman, slypi elegantiškas, bet kartu ir sportiškas interjeras, kurio pagrindiniu akcentu tampa per visą automobilio ilgį einanti inovatyvi Centre Rail talpinimo ir tvirtinimo sistema.
Po šio koncepcinio MINI variklio gaubtu gamintojai sumontavo MINI John Cooper Works 1,6 l darbinio tūrio benzininį variklį užtikrinantį sportinį važiavimą. Keturių cilindrų agregatas išvysto iki 211 AG, o jo didžiausias sukamasis momentas 260 Nm (192 lb-ft), kuris su specialia funkcija gali būti padidinamas iki 280 Nm (207 lb-ft).
Kaip teigia gamintojai, koncepcinis „MINI Paceman“ orientuotas į jaunus, modernius, stilingus miestiečius bei tuos, kurie vertina MINI išskirtinumą ir vairavimo malonumą.