Pasak gamintojo, pasenusius V6 3,8 l ir 4,0 l tūrio variklius pakeis vienas modernus „Pentastar V6“ agregatas. O galingiausiai „R/T“ modifikacijai ieškomas naujas galingas, bet kompaktiškas variklis.
„Dodge“ ieško V8 variklio, tačiau nei „Chrysler“ kurti V8 4,7 ir 5,7 l varikliai, nei jų pačių kurti V8 tikrai netilps į atnaujinamu automobilius. Štai čia prasideda įdomioji dalis.
Kaip žinia, „Dodge“ priklauso „Chrysler“, o pastaroji kompanija po nesėkmingų 2008 metų perėjo į „Fiat“ rankas. Taigi „Dodge“ reikalingų variklių gali ieškoti visame plačiame „Fiat“ kontroliuojamų gamintojų asortimente. Ir, rodos, vienintelis variklis kuris jiems tiktų yra „Ferrari“ sukurtas V8!
Šiuo metu šis variklis naudojamas „Ferrari 458 Italia“, „Alfa Romeo 8C“ ir keliuose „Maserati“. Bet yra ir problema. Visuose Itališkuose automobiliuose šis V8 montuojamas išilgai, o „Dodge“ reikia skersai montuojamo variklio.
Taigi šie gandai nėra labai tikėtini. Tas pats kaip „VW Golf“ naudoti „Bentley“ variklius. Bet rodos toks „Golf“ buvo pagamintas?