„D8 Premium GTO“ išsiskirs specialia įranga, kurios baziniai D8 neturės. Olandų teigimu, likę 19 automobilių bus surinkti ir pristatyti pirkėjams iki šių metų pabaigos.
Iš pirmo žvilgsnio šie automobiliai primena „Lotus Super Seven“ modelius. Atviri priekiniai ratai (juos gaubia tik liesi posparniai), ilgas priekis bei kompaktiški gabaritai – lyg iš britų pasiskolintas receptas.
„Donkervoort“ nuotr./„Donkervoort D8 Premium GTO“ |
Galinius D8 GTO ratus suks penkių cilindrų, 2,5 litro „Audi“ variklis, generuojantis 340 AG ir 450 Nm arba 380 AG bei 475 Nm (pasirinkus „Performance“ versiją). Pastarieji modeliai 100 km/h greitį pasieks per mažiau nei 3 sekundes, tuo tarpu 695 kg svoris užtikrins mažas, 8-10 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.
Kokia yra šių automobilių kaina, nepranešama net gamintojo internetinėje svetainėje. Visgi, teigiama, kad įprastų D8 GTO gamyba bus pradėta tik tada, kai paskutinis „D8 Premium GTO“ pasieks savo pirkėją.