Lenktyninis žvėris sulaukė daugybės patobulinimų. Jis tapo žemesnis, naudojami kietesni amortizatoriai, pavarų dėžė perprogramuota dar greitesniam veikimui, o jos perdavimo santykiai perskaičiuoti, kad daugiau galios būtų pasiekiama esant žemesniems sūkiams.
Mašinos širdis liko nepakeista – 570 AG galios V10 atmosferinis variklis italams pasirodė pakankamai galingas varžytis su konkurentais FIA GT lenktynių serijoje. Būtent ten šis „458 Challenge“ leis savo dienas.
Kaip ir priklauso, naujieji 19 colių ratlankiai su „Pirelli PZero“ padangomis tvirtinami vienu dideliu varžtu – kad keičiant ratus nebūtų prarandamos svarbios pozicijos lenktynėse. „Ferrari“ išmoko savo pamoką po F–1 čempionato paskutinio etapo...
Už ratų slepiasi patys moderniausi „Brembo“ anglies pluošto stabdžiai, sujungti su „Ferrari“ stabilumo superkompiuteriu. Šios smegenys yra dar modernesnės už 599XX naudojamas.
Tiek sportinio automobilio valdymas, tiek stabdymas pagerėjo dėl mažesnio automobilio svorio. „Ferrari“ inžinieriai nurėžė svarbius gramus nuo kiekvieno kėbulo elemento, taip pat konstrukcijai panaudojo anglies pluoštą ir dar negirdėtą „Lexan“ pavadintą medžiagą. Ar dar reikia sakyti, kad salone neliko nė vieno nereikalingo ir sunkaus elemento?
Bandymų metu „Ferrari“ namuose Fiorano trasoje šis lenktyninis žvėris ratą įveikia net dviem sekundėmis greičiau nei modelis, iš kurio jis pagamintas, – „458 Italia“.