Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 02 26

Du zuikiai vienu šūviu: ekologiškesnis ir galingesnis 2013 m. „Nissan 370Z“

Sakysit, stebuklų nebūna? Tai tiesa – jų nėra ir čia. Tiesiog nereikėtų nustebti ateinančioje Z kartoje pamačius hibridinius variklius, nes prie dabartinio 3.5 litro variklio VQ35DE, naudojamo „Infiniti M“ modeliuose, „Nissan“ planuoja pridėti ir elektrinį motorą.
2013 m. „Nissan 370Z“
2013 m. „Nissan 370Z“ / Gamintojo nuotr.

Bendra automobilio galia tokiu atveju būtų 360 AG bei 610 Nm. Palyginus su dabartiniais 370Z skaičiais: 331 AG ir 366 Nm, patobulėjimas būtų stiprus.

Negana to, vidutinės tokio modelio benzino sąnaudos nesiektų nė aštuonių litrų. Jau greitai norint turėti galingą automobilį, nereikės susitaikyti su didelėmis jo kuro sąnaudomis – o tai visai „fainas“ dalykas.

Bet tai – dar ne viskas. „Nissan“ taip pat svarsto apie dyzelinį variklį, kurio kandidatūra – trijų litrų turbodyzelinis „BlueTEC“ technologiją, mažinančią automobilio išmetamų nuodingų dujų emisiją, naudojantis motoras, šiuo metu talpinamas į „Mercedes-Benz GL“ džipus. Tokia jėgainė turėtų 211 AG ir 540 Nm.

Taip pat yra nemaža galimybė, kad „Nissan“ ateinančią savo Z automobilio kartą siūlys leisdami pirkėjams pasirinkti iš dyzelinio, benzininio ir hibridinio modelių. Toks variantas pirkėjams, žinoma, būtų pats idealiausias, tik ar nuspręs „Nissan“ pasielgti būtent taip?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos