2012 11 28

Dyzelinių BMW M modelių galią planuojama padidinti iki 420 AG

Šių metų rugsėjį vykusioje Ženevos automobilių parodoje BMW pristatė pirmuosius dyzelinius M divizijos kūrinius: „M550d xDrive“ (sedaną bei universalą) ir visureigius X5 M50d bei X6 M50d.
BMW N57S variklis
BMW N57S variklis / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 BMW BMW M serija

3,0 litrų, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai (N57S) su trimis turbinomis gamykliškai turi 381 AG bei 740 Nm. BMW 535 modeliuose montuojami N57D30 motorai turi apie 300 AG bei 600 Nm, tačiau gamintojo teigimu, naujoji jėgainė yra daug sklandesnė nei „twin-turbo“ versija.

Visgi, visų varančiųjų ratų važiuoklė naujuosiuose M divizijos dyzeliniuose automobiliuose kai kuriais aspektais nėra tokia tobula. Šiokia tokia galios dalis yra prarandama per papildomus transmisijos elementus, todėl, neoficialių šaltinių teigimu, BMW nusprendė naujiesiems motorams suteikti daugiau galios.

Šaltinių teigimu, inžinieriai jau tobulina naująjį N57S variklį. Sklinda gandai, jog kitų metų vasarą 3,0 litrų jėgainės su trimis turbokompresoriais turės 420 AG. Tikėtina, kad atnaujintus agregatus gaus ne tik „M550d xDrive“, bet ir X5 M50d bei X6 M50d visureigiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų