3,0 litrų, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai (N57S) su trimis turbinomis gamykliškai turi 381 AG bei 740 Nm. BMW 535 modeliuose montuojami N57D30 motorai turi apie 300 AG bei 600 Nm, tačiau gamintojo teigimu, naujoji jėgainė yra daug sklandesnė nei „twin-turbo“ versija.
Visgi, visų varančiųjų ratų važiuoklė naujuosiuose M divizijos dyzeliniuose automobiliuose kai kuriais aspektais nėra tokia tobula. Šiokia tokia galios dalis yra prarandama per papildomus transmisijos elementus, todėl, neoficialių šaltinių teigimu, BMW nusprendė naujiesiems motorams suteikti daugiau galios.
Šaltinių teigimu, inžinieriai jau tobulina naująjį N57S variklį. Sklinda gandai, jog kitų metų vasarą 3,0 litrų jėgainės su trimis turbokompresoriais turės 420 AG. Tikėtina, kad atnaujintus agregatus gaus ne tik „M550d xDrive“, bet ir X5 M50d bei X6 M50d visureigiai.