Tiesa sakant nežinome jo kainos. Žinome tik tiek, kad ji bus panaši į prieš šešerius metus pristatyto DBRS9. Apie 800 tūkst. Nepaisant kainos, jau atsirado dešimt klientų. Jiems šie pagal FIA nustatytus GT3 klasės reikalavimus pagaminti automobiliai atiteks 2012 metų pradžioje.
Po variklio gaubtu „Aston Martin“ inžinieriai panaudojo tą patį DBRS9 V12 šešių litrų variklį. Jį kiek atnaujino, šiek tiek pridėjo galios ir šiek tiek ekonomijos reikalingos ilgų distancijų lenktynėms. Dabar jis pasiekia 600 AG, o automobilis su juo sveria vos 1230 kg.
Už pavarų perjungimą atsakinga „Xtrac“ gamybos sekvencinė pavarų dėžė. Už vairo sumontuotos pavarų perjungimo svirtelės. Nuo didelių nemalonumų trasoje saugo specialiai lenktynių rėžimui sureguliuota ABS sistema ir antipraslydimo sistema.
Po šio modelio premjeros „Aston Martin“ modelių gamoje išrikiuoti šie lenktyniniai automobiliai – „Vantage GT2“, „Vantage GT4“, DBR9 GT1 ir, jo didenybė, „AMR-One LMP1“.