„Alpina“ prisilietimą gavęs naujausias penktosios serijos BMW – ne išimtis. Šios firmos patobulinimai palietė praktiškai visas penktosios serijos F10/F11 (naujausieji penktosios serijos sedanai F10 buvo patobulinti jau anksčiau, o dabar „Alpina“ palietė ir universalą F11) modelio dalis – variklį, ratlankius bei eksterjerą.
„BMW Alpina B5“ |
Variklis – į paprastus BMW montuojamas 4.4 litro dviejų turbinų agregatas, išvystantis 402 AG bei 599 Nm. Po „Alpina“ meistrų rankų magijos jis turi 500 AG bei 700 Nm! Ne paslaptis, kad jau dabar šis modelis vadinamas neoficialiuoju „BMW M5“ universalu.
Žinoma, „Alpina“ automobilio išorės taip pat nepaliko standartinės – pakeisti priekinis bei galinis buferiai ir nauji firminio tiuningo kompanijos dizaino lengvojo lydinio ratlankiai.
Viduje taip pat galima justi „Alpina“ rankas – čia pagal šios kompanijos dizainerių norus pakeista visa interjero odos apdaila.
Tiesiog nuostabus komfortiško bei greito važiavimo derinys, kurį vertėtų išbandyti nesulaukiantiems „BMW M5“ versijos.