Patyrusio vairuotojo bei žurnalisto Renaldo Gabarto nuomone, šis žygis išsklaidė visas abejones dėl benzino su 15 proc. bioetanolio kiekiu. „Neturėjome jokių nesklandumų dėl 98E15 benzino. Nepastebėjau nei automobilio dinamikos, nei kuro sąnaudų pokyčio“, – mintimis dalijosi R. Gabartas. Pasak jo, dauguma vairuotojų nežino, kad JAV Aplinkos Apsaugos Agentūra (U.S. Environmental Protection Agency – EPA) dar šių metų pradžioje panaikino apribojimus pardavinėti benziną, kurio sudėtyje yra 15 proc. etanolio automobiliams, pagamintiems nuo 2001 metų. Tokiu būdu JAV mokslininkų atliktų tyrimų išvados atvėrė galimybes platesniam Lietuvos vairuotojų ratui važinėti pigiau ir ekologiškiau.
R.Gabartas patikino, kad žygio sąlygos buvo pakankamai ekstremalios, tačiau automobiliai sunaudojo mažai kuro ir tai reikia vertinti kaip tikrą sėkmę. Jam antrino ir alytiškis Ąžuolas Žadeika, kartu su šturmane Laura Ludziš vairavęs 98E15 benzinu varomą „Nissan Micra“. Pasak jo, žygeiviai važiavo ne tik pagrindiniais keliais, bet kaip reikalauja tokių žygių taisyklės ir žvyrkeliais, ir net sniegu bei ledu padengtais keliais. „Galima sakyti, kad žygis vyko tikros žiemos sąlygomis, nes Estijoje bei Latvijoje ekipažai susidūrė su uraganiniais vėjais ir tikra žiemos pūga“, – teigė vairuotojas. Jis pabrėžia, kad vietomis temperatūra būdavo penkiais laipsniais žemiau nulio.
Žygio sėkme džiaugėsi ir kelionės organizatorius VšĮ „Saugus Ratas“ atstovas Valdas Juozas Vilūnas. „Šio žygio tikslas buvo visapusiškai įsitikinti, kokias galimybes ir pranašumus teikia kuras 98E15, kad jį galėtume drąsiai rekomenduoti degalų kainų kamuojamiems vairuotojams. Džiugu, kad užsibrėžtas tikslas pasiektas“, – teigė organizatorius. Pasak jo, dauguma vairuotojų ir po žygio žadėjo piltis šiuos degalus dėl patrauklios jų kainos.