Šių metų modelis lenktynėse pasirodys gerokai atsinaujinęs. Dingo ant galinės dalies esanti dėžė, kuri buvo panaši į picų išvežiotojų naudojamą. Vietoje jos inžinieriai suprojektavo kažką panašaus į ryklio peleką. Mažiau humoro, daugiau agresijos.
Elektra varomų transporto priemonių technologijos šiuo metu tobulėja valandomis. Taigi ir variklio skyriuje gausu naujovių. Jis galingesnis – 240 AG – ir dirba tolygiau. Turime galvoje jis labiau rafinuotas. Komanda ir Chipas Yatesas tikisi, kad dėl geresnio galios perdavimo į galinį ratą pagerės motociklo valdomumas sudėtingoje trasoje.
12,42 mylių (beveik 20 km) ilgio trasoje tradiciniame „Pikes Peak Hillclimb“ renginyje varžysis įvairiausios transporto priemonės. Nors daugiausiai susidomėjimo sulaukia itin galingi ir greiti automobiliai, būtent šiose lenktynėse kasmet susirenka vis daugiau inovatorių su elektra varomomis transporto priemonėmis. Tai puikus įrodymas, kad autosportas gali būti pakraunamas iš rozetės.
Kalbant apie šį „Swigz Pro Racing“ komandos motociklą, vienintelis komandai iki šiol nežinomas atsakymas yra ar Chipui užteks akumuliatoriuose saugomos elektros energijos. Viską sužinosime pirmąjį birželio savaitgalį.