Jei esant šiltam orui elektromobiliu paprastai pavykdavo įveikti iki 130 km, tai atšalus iki 5 laipsnių šalčio šis atstumas sumažėjo beveik trečdaliu – iki 90 km. Negana to, reikėtų atsižvelgti ir į tai, jog trumpesnės kelionės viduryje baterijos buvo dar dvi valandas papildomai įkrautos.
Atšalus orams automobilio elementai ne tik nenoriai atiduoda įkrovos metu sukauptą savyje energiją, tačiau ir gerokai padidėja jos poreikis mašinos salono šildymui, ilgesniam šviesų naudojimui bei kitoms reikmėms.
Nusiskundimų elektromobilių žiemą keliamomis problemomis neslėpė ne tik „Mini E“ bandytojai Jungtinėse Valstijose, bet ir vairuojantys „Mitsubishi i MiEV“ automobilius.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą