2013 06 12

„EleMMent PALAZZO“ – prašmatni vila ant ratų už įspūdingą 8 mln. Lt sumą

Austrijos kompanija „Marchi Mobile“ pristato patį įspūdingiausią kempterį pasaulyje – „eleMMent PALAZO“. Oligarchams skirta „vila ant ratų“ kainuoja nuo 2 mln. svarų (apie 8 mln. Lt).
„EleMMent PALAZZO“
„EleMMent PALAZZO“ / „Marchi Mobile“ nuotr.

Įspūdinga yra ne tik šio automobilio kaina, bet ir dizainas. Jeigu iš išorės šis namelis ant ratų primena senas ateities automobilių vizijas, tai vidus tikrai kels asociacijas su filmuose „Star Wars“ arba „Star Trek“ vaizduojamais kosminiais laivais.

Tai ypač galioja vairuotoją supančiai aplinkai – priekinio lango valytuvai primins besisukantį „Mercedes-Benz“ ženklelį.

Šis kemperis yra dviaukštis, o negana to, ant stogo suprojektuota paskelianti pavėsinė. Čia „gyvenantys“ žmonės galės pasigirti, turintys ne tik miegamąjį, bet ir virtuvę, vonios kambarį bei balsu su įvairiausiomis jų transformavimo galimybėmis. Štai, vieno mygtuko paspaudimu sofa bus paverčiama baru.

Marchi Mobile nuotr./EleMMent PALAZZO
„Marchi Mobile“ nuotr./„EleMMent PALAZZO“

Pagrindiniame miegamajame įmontuotas 40 colių skersmens televizorius, šildomos grindys bei oro kondicionierius. Antrame automobilio aukšte įjungus dirbtinį apšvietimą, atmosfera primins tikrą naktinį klubą.

Teigiama, kad vidaus apšvietimą bei temperatūrą galima reguliuoti specialiu nuotolinio valdymo pultu. Viduje sumontuotas ir ne vienas lietimui jautrus ekranas, padedantis valdyti visas „eleMMent PALAZZO“ funkcijas.

Gamintojo teigimu, šis kemperis buvo kuriamas atsižvelgiant ne tik į automobilių ar jachtų išvaizdą, bet ir atkreipiant dėmesį į akrobatinių lėktuvų dizainą.

Austrai tikisi, kad „ratuotos vilos“ patrauks pinigais aptekusių Arabijos šeichų dėmesį – būtent artimųjų rytų šalyse šie modeliai turėtų būti populiariausi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis