Įvairiapusis prekės ženklo pristatymas
„L’Atelier Renault“ pasižymi visiškai nauju identitetu ir šiuolaikiniu, prekės ženklo spalvas atkartojančiu dizainu. Viduje „L’Atelier Renault“ vis dar turi didelę demonstracijų zoną, restoraną, antresolę ir penkis kabančius takus. Nauja garso sistema bei pažangiausia įranga (įskaitant LED ekranus) leidžia sukurti visiškai naują vizualinį įspūdį.
Dabar „L'Atelier Renault“ geriau negu bet kada anksčiau atskleidžia prekės ženklą ir jo pasiūlymus klientui – inovacijas, kurios skirtos visiems, rūpestį aplinka, kokybiškus produktus ir paslaugas bei naują dizainą. Ši erdvė taip pat skirta ir parodoms bei renginiams, čia galima gauti informaciją apie transporto priemones ir įsigyti prekės ženklu pažymėtų prekių.
„L’Atelier Renault“ suteikia idealią galimybę stiprinti prekės ženkląDar daugiau renginių
Renginiai „L’Atelier Renault“ prasidėjo jos atidarymo dieną, liepos 2-ąją. Tądien vyko „Z.E. Electric Life“ šou, kuriuo buvo pristatomas visas „Z.E.“ asortimentas („ZOE Preview“, „Twizy“, „Fluence Z.E.“, ir „Kangoo Z.E.“) itin pabrėžiant elektromobilių patogumą jų savininkams.
„L'Atelier Renault“ demonstruojamos „Renault“ naujienos ir transporto priemonės. Lankytojai gali susipažinti su naujais prekės ženklo produktais ir pardavimo informacija. Siekiant išplėsti prekės ženklo patirtį, „Renault Merchandising boutique“ galima įsigyti vaikams ir suaugusiems skirtų „Renault“ prekių.
„L’Atelier Renault Café“: nauja restorano Eliziejaus laukuose koncepcija
Visiškai atnaujinta „L’Atelier Renault“ didžiuojasi trimis restorano zonomis, nauju meniu bei originalia, aukščiausios kokybės virtuve. Antrame aukšte yra baras, restoranas ir antresolėje esanti poilsio zona. Didelis stiklinis fasadas leidžia lankytojams matyti unikalų „gražiausio aveniu pasaulyje“ vaizdą.
Tiems, kurie skuba, siūlomi gurmaniški priešpiečiai ir nedidelės lengvų bei subalansuotų valgių porcijos.
Be viso to, tikri maisto mylėtojai gali paragauti „Fauchon“ ir „Hermé“ parengto konditerijos šefo Arnaud Lahrer kūrinių.
„Kiekvienais metais“, – sako „Renault“ vykdomasis direktorius Carlos Tavares. – „L’Atelier Renault“ sulaukia daugiau negu dviejų milijonų lankytojų, kurie ateina susipažinti su mūsų inovacijoms, pamatyti mūsų koncepcinius automobilius, pasidžiaugti mūsų pergalėmis automobilių sporte ir tiesiog gerai praleisti laiką. Tai „L’Atelier Renault“ suteikia idealią galimybę stiprinti prekės ženklą ir dalytis savo aistra su visuomene.“