Remiantis Vokietijos žiniasklaidos pranešimais, ES pramonės komisaras Antonio Tajani ir „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne, kuris taip pat vadovauja Europos automobilių pramonės asociacijai ACEA, savo pranešimuose rekomenduoja pakeisti emisijų reikalavimus.
Vokietijos automobilių gamintojai ilgai prašo daugiau lankstumo ES nustatytuose standartuose, skirtuose mažinti CO2 emisijas. Gamintojai nori, kad būtų atsižvelgiama į tokius faktorius, kaip vairuotojo vairavimo manieros, nacionalinė infrastruktūra, o ne tik būtų matuojami pro išmetamąjį vamzdį į aplinką išleidžiami teršalai.
Pagal dabartinius reikalavimus, automobilių emisijos iki 2015 m. turėtų siekti vidutiniškai 130 g/km, antraip gamintojams teks mokėti baudas. ES taip pat tikisi, kad iki 2020 m. emisijų kiekis neviršys 95 g/km.