Konkurso nugalėtojas gavo 321 tašką, tuo tarpu antroje vietoje likęs „Ford Fiesta” - 320. Trečiąją vietą užėmė „Volkswagen Golf”, surinkęs 223 balsus.
Likusieji finalo dalyviai sulaukė kiek kuklesnių įvertinimų: „Citroen C5″ gavo 198, „Alfa Romeo MiTo” 148, „Skoda Superb” 144, o „Renault Megane” – 121 tašką.
Kiek ankščiau, automobilių tema rašantys žurnalistai iš Europos sudarė septynių modelių, tapusių žemyno metų automobilio rinkimų finalininkais, sąrašą. 59 žiniasklaidos atstovai konkurso finalininkus atrinko iš pradinio 38 mašinų sąrašo.
Bene labiausiai Europoje pripažįstamus rinkimus organizuoja „Auto” (Italija), „Autocar” (Jungtinė Karalystė), „Autopista” (Ispanija), „Autovisie” (Olandija), „L’Automobile Magazine” (Prancūzija), „Stern” (Vokietija) ir „Vi Bilagre” (Švedija), tačiau balso teisę turi daugelio žemyno šalių žurnalistai.
Konkurso finalininkai išrenkami paprastu balsavimu, o finalininkai vertinami atidžiau. Kiekvienas komisijos narys turi teisę paskirstyti 25 taškus, skirdamas juos ne mažiau nei 5 modeliams, ne daugiau nei 10 vienam, o didžiausią savo įvertinimą – tik vieninteliam automobiliui.
Europos metų automobiliu gali tapti modeliai, pradėti gaminti per 12 mėnesių laikotarpį iki balsavimo. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent penkiose šalyse. Be to, gamintojas turi parduoti bent 5 000 šio modelio mašinų.
2009 m. sausio mėn. įvyks speciali ceremonija, kurios metu „Opel Insignia” bus suteiktas metų automobilio titulas.
Daugiau informacijos apie automobilius – www.gazas.lt