Šis koncepcinis modelis atskleidė naują dizaino kryptį, o kitaip sakant, parodė naujosios kartos „Ford“ automobilių veidą. Žinoma, kai kurie elementai tikriausiai nebus montuojami į serijinius modelius. Pavyzdžiui, mažai tikėtina, jog keturios įprasto hečbeko durys pasikels į viršų, kaip paukščio sparnas (taip vadinamos „Gullwing“ stiliaus durys). Tai, kai kuriose situacijose būtų labai nepraktiška.
Gamintojo nuotr./„Ford Evos Concept“ |
„Ford“ dizainerio guru teigimu, priekinė automobilio dalis sukurta, norint ne išprovokuoti, o tiesiog sukaustyti su savo gražia išvaizda. Sutikite, automobilis – velniškai žavus.
Koncepcinio modelio variklio skyriuje slypi tokie patys hibridiniai agregatai, kaip ir „C-Max Energi“ automobilyje, Europoje debiutuosiančiame nuo 2013-ųjų. Ličio-jonų baterijas bus galima įkrauti tiesiog iš rozetės, prijungiant specialų laidą, o negana to, modelis galės važiuoti vien elektriniu režimu.
Gamintojas taip pat akcentuoja, jog „Evos Concept“ buvo kuriamas taip, kad vairuotojui suteiktų kuo daugiau džiaugsmo, nors ir apie agregatus atvirai nekalbama. Kompanijos atstovas trumpai ir aiškiai argumentavo šio modelio gamybą: „Vairuotojai vis daugiau laiko praleidžia automobiliuose, todėl mes norime, kad tai neišsivystytų į tam tikro lygio stresą. Mes norime, jog jie mėgautųsi savo transporto priemone.“
Sutikite, gyvai pamačius tokį automobilį, neišsižioti būtų sunku...