„BMW Motorrad“ padalinys su šiuo aptakiu motociklu tikisi nubrėžti naujus savo klasės standartus. „F 800 GT“ papildo vidutinės klasės BMW motociklų gamą, kuriai iki šiol atstovavo tik „F 800 ST“.
Gamintojas deklaruoja, jog 0,8 litro, dviejų cilindrų eilėje variklis bus aušinimas vandeniu bei turės pakankamai didelį sukimo momentą. „F 800 GT“ turės 5 AG daugiau nei jo pirmtakas, o maksimali 90 AG galia bus pasiekiama esant 8000 aps./min. Teigiama, jog variklio paskirstymo velenėlius bei alkūninį veleną jungs pigiau nei grandinė eksploatuojamas guminis dirželis.
BMW patobulino ir motociklo detalių medžiagų kokybę, pagerino atsparumą vandeniui bei suteikė galimybę vežti daugiau krovinių (šis motociklas gali gabenti net 207 kg svorio bagažą). „F 800 GT“ turės ABS sistemą, tačiau už papildomą mokestį gamintojas įrengs ir automatinę stabilumo kontrolę ASC bei elektroniniu būdu reguliuojamą pakabą ESA. Tokiu būdu, šis motociklas „Gran Turismo“ klasei nustatys naujus saugumo bei komforto standartus.
Papildomos įrangos sąraše yra ir kitokių gėrybių. Atsižvelgdami į klientų poreikius, „BMW Motorrad“ gali įrengti ir „Akrapovič“ sportinį duslintuvą. Iš titano bei nerūdijančio plieno pagaminta detalė sveria net 1,7 kg mažiau nei originalus išmetimo vamzdis, tuo tarpu 2 cilindrų variklio garsas bus daug malonesnis motociklų mėgėjų ausims.