Ilgai laukas „Ferrari 612 Scaglietti“ modelį pakeisiantis automobilis ne kartą fiksuotas paparacų objektyvuose, tačiau viso vaizdo, kaip atrodys šis automobilis neturėjome iki pat pirmos oficialios nuotraukos išsiųstos iš „Ferrari“ spaudos centro.
Gandai pasitvirtino. Jis turės „fastback“ tipo galinę dalį – neseniai panašų sprendimą matėme „Mercedes–Benz Shooting Break“ koncepte. Tai lyg universalas, bet lyg ir trūksta poros durų, tiesa? O jų gali prireikti – šis „Ferrari“, kaip ir modelį kurį jis keičia, yra keturvietis. Tikras GT klasės automobilis.
Tikri stebuklai slepiasi po unikaliu kėbulu. Visų pirma tai 4RM pavadinta visų keturių varomų ratų sistema. Taip, ponios ir ponai, tai po labai ilgos pertraukos į „Ferrari“ grįžtanti sistema visą variklio jėgą padalinanti visiems keturiems ratams.
Kalbant apie „Ferrari“ reikia pasakyti jo greitį. Iki šimto – 3,7 sek. Maksimalus greitis – 330 km/h. Padėkas už tokį greiti siųsti V12 6,3 litro varikliui. Jis pasiekia 651 AG. Neblogai!
Kad nesusipyktų su „žaliaisiais“, italai šiam modeliui pritaikė ir Ženevos automobilių parodoje matytą HELE sistemą. Tai start/stop sistema sumažinanti vidutinį kuro suvartojimą ir nuodingų cheminių elementų išmetimą į aplinką. Visi laimingi, tiesa?
Gamintojo nuotr./„Ferrari FF“ koncepcija |