Autorių teigimu, šiame žirge suderintas stilius, kūrybinė galia, aistra bei aukščiausios technologijos – savybės, kuriomis garsėja Italija. Būtent šios šalies pavadinimas įamžintas pavadinime, dalį kurio sudaro ir iš variklio litražas bei cilindrų kiekio sudarytas skaičius 458.
„Ferrari 458 Italia“, gamintojo teigimu, sukurta naudojant „Formulės-1“ lenktynėse sukurtą patirtį. Tai, italų tvirtinimu, atsispindi automobilio valdymo charakteristikose, taip pat geresnėse ekonomiškumo savybėse, tuo pačiu didinant galią ir greitį. Kuriant šį modelį, aktyviai dalyvavo ir legendinis sportininkas Michaelis Schumacheris.
Mašinos išvaizdą sukūrė „Pininfarina“ specialistai. Gamintojas pabrėžia, kad dizainas gerokai skiriasi nuo ankstesnių jo pristatytų modelių. Teigiama, pasiekta kompaktiška ir aerodinamiška forma, išlaikant paprastumą, efektyvumą ir lengvumą. Važiuojant 200 km/val. greičiu, automobilio aerodinamika sukuria 140 kg prispaudžiamąją jėgą.
4,5 l V8 benzininis variklis sumontuotas „Ferrari 458 Italia“ viduryje. Motoras išvystanto 562 AG galią prie 9 000 aps./min. bei pasiekia 540 Nm sukimo momentą prie 6 000 aps./min., o 80 proc. jo – dar prie 3 250 aps./min. Pabrėžiama, kad agregato kompresijos santykis yra net 12,5:1.
Variklis sujungtas su septynių laipsnių dvigubos sankabos transmisija, garantuojančia švelnų pavarų perjungimą pilnai nuspaudus akceleratorių. Automobiliu 100 km/val. greitis pasiekiamas vos per 3,4 sek., o lekiant toliau galima pasiekti didesnį nei 325 km/val. greitį.
Iš aliuminio pagamintą važiuoklę turintis „Ferrari 458 Italia“ sveria tik 1 380 kg, 58 proc. svorio tenka galiniam varančiajam tiltui. Automobilis palyginti ekonomiškas – 100 km kelio vidutiniškai reikia 13,7 l degalų, o anglies dvideginio emisijos siekia 320 g/km. Stabdymo važiuojant 100 km/val. greičiu kelias siekia tik 32,5 m.
Viešai naujasis „Ferrari 458 Italia“ bus pristatytas rugsėjį vyksiančioje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą