Šis „specialusis“ „Ferrari“ pasižymi ne tik papildomais aerodinaminiais elementais ar išilgai kėbulo einančia baltos bei mėlynos spalvos grafika, bet ir patobulintu varikliu, perprogramuotais pakabos elementais.
4,5 litro V8 atmosferinė šio superautomobilio jėgainė generuoja net 605 AG esant 9000 aps./min. Maksimalus jo sukimo momentas – 540 Nm esant 6000 aps./min. Italai tvirtina, kad būtent šios GDI jėgainės specifinis galingumas yra didžiausias pasaulyje. Tik pagalvokite, iš litro išspaudžiama beveik 135 AG, o tokį rezultatą gamintojas pasiekė be papildomų priverstinio oro pripūtimo sistemų. Kalbant apie panašų specifinį galingumą turinčius motorus, F20C agregatas „Honda S2000“ automobiliuose generuoja tai pat gėdos nedarančius 120 AG/l.
„Ferrari 458 Italia Speciale“ |
Tačiau kalbame apie egzotiką. Maranelo mieste dirbantys inžinieriai variklio suspaudimo laipsnį pakėlė iki 14.0:1. Taip pat buvo modifikuoti visi kanalai, kuriais įsiurbiamas oras bei išmetamos sudegusio mišinio dujos. Aštresnes fazes turintys velenėliai vožtuvus šiame V8 motore pakelia 5 procentais aukščiau nei įprastuose „Ferrari 458“.
Didelę trintį patiriančios dalys buvo suprojektuotos iš specialių, karščiui itin atsparių medžiagų, todėl tai suteikė ne tik laisvesnį stūmoklių judėjimą, bet ir pagerino variklio patikimumą. Po inžinierių atliktų darbų „Ferrari“ sugebėjo sumažinti šio motoro svorį aštuoniais kilogramais.
Nuosavame vėjo tunelyje italai suprojektavo ir specialias sklendes, kuriomis reguliuojamas per oro paėmimo angas patenkančio oro srautas. Teigiama, kad važiuojant didesniu nei 170 km/h greičiu, oras nukreipiamas į variklio skysčio aušinimo radiatorius, tačiau viršijus 220 km/h, sklendės oro srautą nukreipia taip, kad šis kuo efektyviau prispaustų priekinę ašį.
„Ferrari 458 Italia Speciale“ |
Dar viena įdomi naujovė – „Side Slip Angle Control“ sistema. Ši technologija leis šonu slystantį automobilį valdyti be didesnių pastangų. Mat, įdiegta programinė įranga bei papildomi giroskopai įvertina ne tik slydimo kampą, išcentrinę jėgą, bet ir priekinių ratų išsukimo padėtį, važiavimo greitį ir į galinius ratus galią paskirsto taip, kad vairuotojas manevro nebaigtu suktuku.
Negalima praleisti iš šio modelio stabdžių sistemos. Mat, „Ferrari“ čia pritaikė „LaFerrari“ modelyje pristatytas technologijas. Teigiama, kad naujos kartos HT2 kodiniu vardu pažymėti stabdžių diskai su silikono priemaišomis daug geriau sugeria energiją, o negana to, tokia naujovė neprideda taip nepageidaujamo svorio.
Gamintojas teigia, kad iki 100 km/h šis „Ferrari 458 Speziale“ pagreitėja per 3,0 sekundes, o maksimalus jo greitis siekia daugiau nei 325 km/h. Tuo tarpu stabdžių pedalą nuspaudus iki pat galo, esant 100 km/h greičiui, automobilis sustos vos už 31 metro. Tai – itin efektyvus rezultatas, kuris galėjo būti pasiektas tik sąlyginai nedidelio svorio (1290 kg) bei galingų stabdžių sistemos dėka.