"Mūsų automobiliai skirti vairavimo malonumui ir mes turime tai išlaikyti", - sako kompanijos vadovas. Be abejo, jei ne Europos Komisijos nustatyti reikalavimai gamintojams mažinti automobilio išmetamą CO2, "Ferrari" neskubėtų mažinti savo automobilių galios.
Di Montzemoto pasakoja, jog šiuo metu inžinieriai smarkiai pluša prie V12 hibridinės jėgainės, kuri buvo pristatyta parodoje Ženevoje "žaliame" 599 modelyje. Kompanija tikisi po keturių metų šias technologijas pristatyti gamybai paruoštame automobilyje.
Kompanijos vadovas tikisi, kad ateityje kompanijos F1 komanda suteiks daugiau žinių apie KERS ir kitų technologijų panaudojimą serijiniuose automobiliuose.
"Mes tikimės, kad mūsų F1 komanda taps pažengusiu bandymų centru, kuris padėtų kurti naujas technologijas kuro sąnaudoms mažinti, pagerinti aerodinamines savybes bei kurti naujas medžiagas svorio mažinimui", - pasakojo Luca di Montzemolo.