Tvirtinama, kad renginyje pademonstruoti planuojamo „Ferrari 599 GTB Fiorano“ paremto automobilio hibridinės sistemos pagrindu taps į „Formulėje-1“ naudotą Kinetinės energijos regeneracijos sistemą (KERS) panašus įtaisas.
„Quattroroute“ rašo, kad elektrinis motoras ir ličio jonų baterija bus sumontuota ties galine kupė ašimi, o įprastas variklis liks priekyje. Tokiu būdu automobiliui bus suteikta ne tik papildomai galios, bet ir 35 proc. sumažintos vidutinės kuro sąnaudos. Be to, mašinoje bus įrengta automatinė variklio išjungimo sustojus ir įjungimo pajudant „Start-stop“ sistema.
Primename, kad šių metų gegužės mėnesį paaiškėjo sudėtingesnės „Ferrari“ hibridinės sistemos planai. Kompanija tuo metu pateikė paraiškas patentuoti šešis skirtingus sprendimus, akcentuodama pagalbinių elektrinių motorų naudojimą ne ekonomiškumo, o automobilio valdymo charakteristikų gerinimui.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą