2013 03 05

„Ferrari LaFerrari“. Tobulumui ribų nėra

Greičiausias, galingiausias ir dar daug žodžių su „-iausias“ galūne skambėjo Ženevoje pristatant naująjį „Ferrari“ kūrinį – „LaFerrari“. Galime pasakyti – ne be reikalo.
„Ferrari“
„Ferrari“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Ferrari Enzo“ įpėdinis pasisavino ne tik daug būdvardžių su „-iausias“ galūne. Žodis „pirmasis“ šiam tinka ne ką mažiau. Tai – pirmasis šio gamintojo serijinis hibridinis automobilis, pirmasis peržengęs 900 AG ribą, pirmasis, spidometro rodyklę pakilti nuo nulio iki 200 km/h žymos priverčiantis per mažiau nei 7 sekundes.

Net perskaičius pavadinimą, mintyse pradeda suktis žodis „Primo“ – išvertus iš italų kalbos, „pirmas“.

„Fiorano“ trasoje, kur paprastai bandomi „Ferrari“ modeliai, „LaFerrari“ taip pat greičiausias – įveikė ją per mažiau nei 1 min. 20 s. Šis laikas – 5 s geresnis nei parodytas „Enzo“ ir dar trimis geresnis už „F12 Berlinetta“. 

Kuriant „LaFerrari“, teigiama, nemažai prisidėjo ir F-1 inžinieriai. Daugiausia jie pagalbos suteikė dirbant su aerodinamika, kuri ilgą laiką buvo bandoma tame pačiame vėjo tunelyje, kuriame apsilanko ir Fernando Alonso bei Felipe Massos bolidai.

„Ferrari LaFerrari“ techniniai duomenys
Benzininis variklis 6,3 l V12, 789 AG ir 700 Nm
Elektrinis variklis 160 AG
Galia 949 AG
Sukimo momentas 900 Nm
Maksimalus greitis >350 km/h
0-100 km/h <3 s
0-200 km/h <7 s
0-300 km/h 15 s
Kėbulo išmatavimai 4702/1992/1116 mm
Ratų bazė 2650 mm
Pavarų dėžė 7 laipsnių automatinė su dviem sankabomis
Padangos „Pirelli P-Zero“
Padangų išmatavimai Priekinės – 265/30 R19, galinės – 345/30 R20

Vedami mados, „Ferrari“ paminėjo ir „LaFerrari“ CO2 emisiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų