Praėjusį mėnesį pristatydama „Ferrari F12 Berlinetta“, kompanija tarsi pateikė užuominą, kad ateityje žada ir toliau naudoti V12 variklius. Šis automobilis oficialiai buvo pristatytas kaip pirmas automobilis, turintis naujos kartos V12 variklį.
Aplinkos apsauga vertė „Ferrari“ imtis veiksmų dėl taršos reikalavimų neatitinkančių variklių. KERS sistema, jau kelerius metus naudojama F-1, buvo puiki išeitis.
„Ferrari“ vadovas Amadeo Felisa sakė, jog hibridinės technologijos ne tik leis išsaugoti variklių galią, bet ir taupys energiją.
Pirmasis kompanijos „hibridinis“ eksperimentas – 2010 m. pristatytas „HY-KERS“ koncepcinis modelis, t.y „Ferrari 599 GTB“ su KERS sistema.
Ateityje „Ferrari“ ketina tobulinti dabartinę sistemą, montuojamą į „F12 Berlinetta“ modelį. Koks KERS sistemos/benzininio variklio galios santykis yra šiame modelyje, dar neatskleidžiama.