2012 03 26

„Ferrari“ patvirtino hibridinę V12 variklio ateitį

„Ferrari“ variklio V12 ateitis buvo išgelbėta, nusprendus diegti hibridines technologijas, kurios užtikrina, jog varikliai atitiks aplinkosaugos keliamus reikalavimus dėl CO2 emisijų.
„Ferrari F12 Berlinetta“
„Ferrari F12 Berlinetta“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

Praėjusį mėnesį pristatydama „Ferrari F12 Berlinetta“, kompanija tarsi pateikė užuominą, kad ateityje žada ir toliau naudoti V12 variklius. Šis automobilis oficialiai buvo pristatytas kaip pirmas automobilis, turintis naujos kartos V12 variklį.

Aplinkos apsauga vertė „Ferrari“ imtis veiksmų dėl taršos reikalavimų neatitinkančių variklių.  KERS sistema, jau kelerius metus naudojama F-1, buvo puiki išeitis.

„Ferrari“ vadovas Amadeo Felisa sakė, jog hibridinės technologijos ne tik leis išsaugoti variklių galią, bet ir taupys energiją.

Pirmasis kompanijos „hibridinis“ eksperimentas – 2010 m. pristatytas „HY-KERS“ koncepcinis modelis, t.y „Ferrari 599 GTB“ su KERS sistema.

Ateityje „Ferrari“ ketina tobulinti dabartinę sistemą, montuojamą į „F12 Berlinetta“ modelį. Koks KERS sistemos/benzininio variklio galios santykis yra šiame modelyje, dar neatskleidžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis