„Fiat 500 Turbo“ – lyg paprastesnė „Abarth“ versija. Gamoje ji įsiterps tarp paprasto penkišimtuko su 1,4 litro varikliu ir galingojo „Abarth 500“. Nevyniosime į vatą ir iškart kalbėsime apie skaičius. Po variklio dangčiu – gerai žinomas 1,4 „MultiAir“ benzininis variklis, kuriam 135 AG padeda pagaminti turbina. Ir ne tik pakankamai arglių, bet ir sukimo momento ji pagamina visus 203 Nm.
Galia į priekinius ratus patenka tiesiai iš 5 pavarų mechaninės dėžės. Apsieita be riboto praslydimo diferencialų. Bet neapsieita be sportiškų dalių – pakaba, vairo mechanizmas, amortizatoriai ir stabdžiai suderinti sportiškiau. A, tiesa, yra ir sportiškesnis, akustiškai griežtesnis išmetimas. „Fiat“ sako, kad „Turbo“ skambės panašiai į „Abarth“. O jo skleidžiamas garsas yra vertas muzikinio išsilavinimo diplomo. Skamba viliojančiai tiesa?
„Turbo“ atrodo tikrai puikiai. Jam pagaminti unikalūs priekinis ir galinis buferiai, patamsinti priekiniai žibintai. Viduje – sportiškos sedynės, odinis vairas ir pavarų perjungimo svirtis. Gera žinia – bus montuojama „Beats by Dr.Dre“ audio sistema. Pasak gamintojo, ji yra daugiau nei pajėgi „apgroti“ išmetimo sistemos riaumojimą.
Prekybos salonuose, bent jau esančiuose Jungtinėse Valstijose, šis „Fiat 500 Turbo“ pasirodys rudenį ir piniginę palengvins apie 60 tūkst. Lt.