„Fiat 595 Abarth 50th Anniversary Edition“ – toks būtų pilnas naujojo miesto karštuolio vardas. Teigiama, kad italai pagamins tik 299 tokius modelius. Kuo jie ypatingi?
Pradėti, be abejo, reikėtų nuo 1,4 litro „T-Jet“ benzininės jėgainės, kuriai „malūnėlis“ (turbokompresorius) padeda generuoti 180 AG. Galia į priekinius varančiuosius ratus bus siunčiama per „Abarth Competizione“ transmisiją. Ji bus valdoma už vairo sumontuotomis pavarų perjungimo mentelėmis, tuo tarpu įprastoje vietoje, kur dažniausiai būna pavarų perjungimo svirtis, bus tik mygtukai.
„Fiat“ nuotr./„Fiat 595 Abarth“ |
Gamintojas akcentuoja, kad po 17 colių skersmens ratlankiais slypi dideli, 305 mm skersmens stabdžių diskai, kuriuos smarkiai suspaudžia keturių stumokliukų „Brembo“ suportai. „Abarth“ divizija specialiai šiam modeliui suprojektavo ir standesnius amortizatorius bei kitus esminius pakabos elementus.
Tačiau malonu bus ne tik tai, ką galima paliesti – „Fiat“ teigia, kad nuo 3000 aps./min. variklio darbo tonas žavės kiekvieną automobilių entuziastą.
Visas kompaktiško miesto karštuolio kėbulas bus paįvairintas pagal tokią pat schemą, kaip ir buvo papuoštas originalusis 595. Viduje dominuos baltos, raudonos ir juodos spalvos detalės.
Italai neatskleidžia, kokia bus vieno iš 299 tokių „Fiat 595 Abarth“ vertė, tačiau tnereikia nė abejoti, kad tai bus brangiausia „Fiat 500“ versija gamoje.