„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2010 09 24

„Fiat Doblo Cargo” išrinktas 2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu

Šią savaitę vykstančioje prestižinėje sunkvežimiams ir komercinės paskirties automobiliams skirtoje Hanoverio tarptautinėje automobilių parodoje italų komercinis „Fiat Doblo Cargo” modelis buvo išrinktas „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu” („International Van of the Year 2011“). Kompetentinga komisija šiam automobiliui skyrė 128 iš 168 galimų taškų.
„Fiat Doblo Cargo” išrinktas „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu”
„Fiat Doblo Cargo” išrinktas „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu” / Gamintojo nuotr.

2010 m. pradžioje pristatytas naujasis „Fiat Doblo Cargo” 24 žiuri narius sužavėjo savo nauja išvaizda, bet svarbiausias šio modelio privalumas, kad  šis, ant visiškai naujos platformos sukurtas automobilis, išsiskiria gerokai platesne, nei kuris nors kitas modelis mažųjų komercinės paskirties automobilių klasėje, kėbulų gama. Dvi - standartinė ir pailginta – ratų bazės. 10 skirtingų kėbulo tipų, tame tarpe ir versija su paaukštintu stogu bei dvi visiškai naujos versijos: specializuotam perdirbimui skirta lengvojo sunkvežimio su kabina bei ilgosios ratų bazės versija su paaukštintu stogu. Visa tai jau ir iki šiol labai populiarų visoje Europoje „Fiat Doblo” modelį savo kategorijoje paverčia etalonu.

Anot UAB „Autobrava” automobilių pardavimo skyriaus vadovės Ivonos Narbutienės, „vairuotojai profesionalai Lietuvoje neabejotinai įvertins tai, kad naujasis „Fiat Doblo Cargo” pasižymi rekordiniais savo klasėje parametrais.” Krovinių skyriaus ilgis, priklausomai nuo pasirinktos ratų bazės, siekia 1,82 m arba 2,17 metrus, krovinių skyriaus tūris – 3,4 m3 arba 4,2 m3, bet gali būti padidintas iki 4,6 m3, o jo keliamoji galia padidėjo iki 750 kg ir 1000 kg.

Netrukus bus pradėta gaminti ir visiškai nauja „Fiat Doblo” versija – „Fiat Doblo Cargo Maxi” su paaukštintu stogu, kurios krovinių skyriaus tūris sieks net 5,4 m3, kas būdinga jau aukštesniai, didžiųjų komercinės paskirties automobilių, klasei. 

Pasak 2011 m. tarptautinio komercinio automobilio apdovanojimo žiuri pirmininko Pieter Wieman, „Fiat Doblo Cargo” – inovatyvus automobilis nuo pat savo koncepcijos sukūrimo. „Doblo Cargo” pateikia savo vartotojams plačiausią pasirinkimo galimybę, kartu demonstruodamas ir aukštą komforto lygį ir puikias automobilio valdymo savybes bei ekonomiškumą ir mažiausią CO2 emisiją.”

Komisija pažymėjo plačią modelio variklių gamą, kurioje be įprastų benzininių (1,4 l 95AG) bei dyzelinių (1,3 l M-jet 95 AG, 1,6 l M-jet 105 AG ir 2,0 l M-jet 135 AG) variklių yra ir turbokompresorinis 1,4 l T-jet 120 AG Natural Power agregatas, varomas benzininu / suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG). Metų pabaigoje rinkai ketinama pateikti ir naują dyzelinį variklį – 1,6 l M-jet 90 AG su automatizuota pavarų dėže. Hanoverio parodoje pristatytas ir „Doblo Cargo” su elektriniu varikliu. Visi varikliai atitinka „Euro 5” reikalavimus aplinkos taršai ir pasižymi mažais eksploatacijos kaštais.

„Fiat Doblo Cargo” su naujuoju 1,4 l T-jet 120 AG Natural Power varikliu be degalų papildymo, esant iki 980 kg kroviniui, gali nuvažiuoti iki 750 km (iki 450 km, naudojant suslėgtas gamtines dujas, ir dar 300 km, naudojant benziną), vos su su 4,9 kg metano ir esant vidutinėms 7,4 l/100 km benzino sąnaudoms.

Gamintojo nuotr./„Fiat Doblo Cargo” išrinktas „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu”
Gamintojo nuotr./„Fiat Doblo Cargo” išrinktas „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu”

„2011 m. lengvojo komercinio automobilio” konkurso žiuri taip pat ypač aukštais balais įvertino „Fiat Doblo Cargo” techninius sprendimus bei technologinę įrangą, kuri šio automobilio vairuotojui suteikia komfortiškas darbo sąlygas ir padeda sutelkti visą dėmesį į kelią. Tai klimato ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, automobilio parkavimo jutikliai, telekomunikacinė „Blue&Me“ sistema, „Blue&Me TomTom” navigacijos sistema ir naujausia, „eco:Drive Fleet Professional“ programa, padedanti parinkti optimaliausią vairavimo režimą. Viduje patogumą užtikrina ir daugybė įvairių skyrelių bei dokumentams laikyti skirtų vietų, kurios vairuotojo kabiną paverčia mažu biuru.

„2011 m. lengvasis komercinis automobilis”savo klasėje neturi konkurentų ir saugumo srityje. Automobilio stabilumą kelyje užtikrina daugiasvirtė galinė pakaba bei tokios elektroninės sistemos, kaip ABS, EBSD, ESP bei Hill-Holder. Vairuotojo saugumą užtikrina ir speciali, smūgius sugerianti, kabinos konstrukcija bei priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės.

Lietuvoje „2011 m. lengvuoju komerciniu automobiliu” išrinktą „Fiat Doblo Cargo” galima bus įsigyti šių metų pabaigoje, o jis kainuos nuo 49 500 litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs