„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 11 17

„Fiat Freemont“ saugumas įvertintas aukščiausiais balais

Šį mėnesį Lietuvoje debiutuojantis naujasis erdvus septynių vietų vienatūris „Fiat Freemont“ nepriklausomos automobilių saugumo vertinimo agentūros Euro NCAP saugumo testuose gavo aukščiausią – 5 žvaigždučių – įvertinimą.
„Fiat Freemont“
„Fiat Freemont“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Fiat

Nuo 2009 m. Euro NCAP įvedus itin griežtus naujus vertinimo kriterijus, saugumo žvaigždutės pradėtos skirti ne už atskiras saugumo sritis kaip anksčiau, o įvertinus bendrą saugumo lygį. Euro NCAP saugumo testų metu automobiliai yra išbandomi keturiuose skirtinguose testuose.

„Fiat Freemont“ saugumo testuose pasižymėjo aukštu vairuotojo ir suaugusiųjų keleivių saugumo lygiu – šioje srityje jis buvo įvertintas 83 proc., ir vaikų keleivių saugumu, kuris buvo įvertinas 82 proc. Naujojo vienatūrio pėsčiųjų apsauga įvertinta 50 proc., o automobilyje sumontuota saugos įranga – 71 proc.

Anot koncerno „Fiat Group Automobiles“, aukštais balais įvertintas visų „Fiat Freemont“ eismo dalyvių saugumas – nuoseklaus ir tikslingo darbo rezultatas. „Freemont“ gali pasigirti ypatinga saugumo sistema, turinčia naujausius elektroninius prietaisus, kurie padeda sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką. Svarbiausi iš jų – traukos kontrolė, staigų stabdymą kontroliuojanti elektroninė stabdžių valdymo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema ir  perspėjimai apie galimą susidūrimą, kai atstumas nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės yra nepakankamas, važiuojant vairuotojo pasirinktu greičiu.

Naujojo „Fiat Freemont“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 88,7 tūkst. litų.

Gamintojų teigimu, visapusę šio „Fiat“ modelio apsaugą įrodo ir standartinėje „Freemont“ komplektacijoje esančios net šešios oro pagalvės (iš kurių dvi – daugiapakopės) ir trijuose taškuose tvirtinami saugos diržai, atlaikantys dvigubai didesnį smūgį.  Keleivių apsaugą užtikrina ir tvirtas automobilio kėbulas. Be to, šiame automobilyje yra mechanizmai, kilstelėjantys priekinių sėdynių atramas galvai susidūrimo iš šono metu, taip apsaugant keleivius nuo kaklo sužalojimų.

Pėsčiųjų apsaugai taip pat skirta daug dėmesio – „Fiat Freemont“ įdiegta inovatyvi sistema, galinti numatyti ir įvertinti susidūrimą su pėsčiųjų kojomis.

Kuriant „Fiat Freemont“ automobilį buvo skirta tūkstančiai valandų virtualių simuliacijų, skirtų patikrinti įvairius komponentus, virš 200 smūgio „Hyge slide shock“ testų bei daugiau nei 80 avarijų testų. Gamintojų teigimu, šie skaičiai liudija, kiek daug dėmesio buvo skirta „Fiat Freemont“ saugumo sistemų kūrimui ir tobulinimui.

Anot įgaliotosios „Fiat“ atstovės Baltijos šalyse „Autobrava“ pardavimų vadovės Ivonos Narbutienės, netrukus Lietuvoje debiutuojantis vienatūris „Fiat Freemont“ dėl savo erdvumo, talpumo ir techninių galimybių jau yra vadinamas šeimos automobiliu, tad jo pirkėjai turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į Euro NCAP įvertinimą.

Naujasis vienatūris bus pristatomas  su priekinių varomų ratų sistema ir  turbodyzeliniais varikliais – 2 l 140 AG arba 170 AG „MultiJet“ suderintais  su mechanine pavarų dėže. Norintys, „Freemont“ galės rinktis su keturių varomų ratų sistema ir su 170 AG 2 l „MultiJet“ arba 276 AG 3.6 l benzininiu V6 agregatu su automatinėmis pavarų dėžėmis.

VIDEO: Euro NCAP | Fiat Freemont | 2011 | Crash test

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs