„Fiat“ po savo sparnu priglaudus JAV automobilių pramonės gigantą „Chrysler“, pirmų draugystės vaisių ilgai laukti nereikėjo. „Freemont“ tapo pirmuoju automobiliu, kuris bus gaminamas dviem skirtingais pavadinimais – Europoje tai bus „Fiat Freemont“, Amerikoje – „Dodge Journey“.
Abu automobiliai bus gaminami toje pačioje „Toluca“ gamykloje Meksikoje. Toje pačioje gamykloje nuo konvejerių jau rieda „Fiat 500“ skirtas Šiaurės Amerikai.
Vienintelis skirtumas tarp „Journey“ ir „Freemont“ – „Fiat“ į Europai skirtą versiją montuos savo konstrukcijos 2,0 litrų „MultiJet“ turbodyzelinį variklį, kuris priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos pasieks 140 arba 170 AG. Pradžioje šis variklis bus siūlomas tik su mechanine pavarų dėže ir priekiniais varomais ratais.
Tuo tarpu benzininis „Freemont“ modelis turės „Chrysler“ konstrukcijos „Pentastar“ serijos V6 3,6 litrų variklį su automatine pavarų dėže ir visais keturiais varomais ratais.
Išorėje skirtumų mažai. Jei žaistumėm žaidimą „surask kuo daugiau skirtumų“, rastumėm gal penkis didesnius skirtumus. Be abejo, skiriasi ženkleliai išorėje ir viduje, šiek tiek kitokio dizaino galiniai žibintai, nauji 17 colių ratlankiai. Ir tiek.
Gamintojo nuotr./„Fiat Freemont“ – tai tiesiog kitas „Dodge Journey“ rūbas |
Gamintojo nuotr./„Fiat Freemont“ – tai tiesiog kitas „Dodge Journey“ rūbas |