Su „Delta HF Integrale" ralio automobiliais siejamu prekės ženklu žymimi aukštesnės kokybės, „premium" klasės, modeliai. Per metus parduodama apie 100 tūkst. šios markės automobilių.
„Lancia" atstovų asociacijos Italijoje vadovas Alessandro Alexandre'as tokią informaciją pavadino visiškai nesąmone. Jo teigimu, prekės ženklas turėtų išlikti vien dėl palyginti neblogų rezultatų vietos rinkoje, kur realizuojama didžioji dalis produkcijos.
Dabartinę „Lancia" automobilių gamą sudaro mažylis „Ypsilon", kiek didesnis „Musa", šeimyninis hečbekas „Delta" (nuotraukoje), verslo klasės „Thesis" bei vienatūris „Phedra". Šis automobilių gamintojas buvo įkurtas dar 1906 m., o „Fiat" grupė jį įsigijo 1969 m.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą