2011 08 30

„Fiat“ parodė subrendusį „Panda“

Italų automobilių pramonės lyderis, „Fiat“, pristatė naująjį, trečiosios kartos „Panda“ modelį, kuris viešai debiutuos po dviejų savaičių vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.
Trečios kartos „Fiat Panda“
Trečios kartos „Fiat Panda“ / Gamintojo nuotr.

Gamintojas teigia, jog naujasis automobilis parodys gerą progresą komforto, naujų technologijų bei saugumo srityse, o negana to, dar ir pavergs „Fiat“ mylėtojus su savo modernia bei žavia išvaizda.

Gamintojo nuotr./Trečios kartos Fiat Panda
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Fiat Panda“

„Panda“ iš gamyklos išriedės tik su penkių durelių kėbulu, savo pirkėjams siūlydamas erdvesnį saloną bei bagažinę. Automobilio matmenys šiek tiek „pastambėjo“: dabar jo ilgis siekia 3650 mm, plotis – 1640 mm, o aukštis – 1550 mm. Visais atžvilgiais, modelis tapo didesnis už savo pirmtaką. Nepriklausomai sulankstomos galinės sėdynės turi ir slankiojimo funkciją, kuri leidžia ieškoti kompromiso tarp erdvės vietos gale sėdinčiųjų kojoms bei talpesnės bagažinės. Negana to, priekinė keleivio pusės sėdynė susilanksto, pasiversdama į stalą.

Naujasis „Panda“ turės pakankamai plačią efektyvių, mažalitražinių variklių gamą. Benzininių agregatų gretas sudaro du 0,875 litro varikliai su 85 AG („TwinAir“ versija su turbokompresoriumi) arba su 65 AG (atmosferinis agregatas). Šiek tiek didesnis, tačiau taip pat atmosferinis 1,2 litro variklis turės 69 AG. Pirkėjai taip pat galės rinktis ir 1,3 litro (75 AG) „MultiJet“ dyzelinius variklius su „Start-Stop“ technologija.

Negana to, gamintojas žada papildyti trečios kartos „Panda“ šeimyną, sukurdamas dvi hibridines šių modelių versijas: viena iš jų turės benzinu (arba etanoliu) „maitinamą“ 0,9 litro turbinininį variklį, kitas – 1,2 litro atmosferinį, varomą arba benzinu, arba suskystintomis dujomis.

Gamintojo nuotr./Trečios kartos Fiat Panda
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Fiat Panda“

Galingiausi, „Panda“ vis dar „sukasi“ inžinierių galvose, tačiau teigiama, jog tokie modeliai, turintys 0,875 litro varikliai su turbokompresoriais bei 105 AG galėtų būti papuošti „Abarth“  ženkliukais.

Gamintojas taip pat mąsto apie „Dualogic“ robotizuota transmisiją, o nuo kitų metų bus montuojama sistema, kuri, važiuojant nedideliu (iki 32 km/h) greičiu, galės pastebėti kliūtis ir savaime sustabdyti automobilį.

Apie degalų sąnaudas „Fiat“ kol kas neužsiminė, tačiau ši informacija paaiškės Frankfurto automobilių parodoje.

Naujojo „Fiat Panda“ gamyba turėtų prasidėti modernizuotoje gamykloje, kurios savininkai anksčiau buvo „Alfa Romeo“.

Gamintojo nuotr./Trečios kartos Fiat Panda
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Fiat Panda“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs