2012 01 30

„Ford“ 1,0 l „Ecoboost“ – mažas variklis dideliems modeliams

Tiesioginio įpurškimo technologija benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose, hibridizacija ir daug kitų technologijų yra skirtos sumažinti degalų sąnaudas.
Naujas „Ford Ecoboost“ 1,0 l darbinio tūrio variklis
Naujas „Ford Ecoboost“ 1,0 l darbinio tūrio variklis / Gamintojo nuotr.

Ar yra vietos dar vienai naujovei? Matyt, kad taip. Tik kol ji neturi oficialaus pavadinimo, vadinkim ją „super-sumažinimu“. Kitaip tariant, tai – labai mažas variklis palyginus dideliame automobilyje. Tokį variklį pristato „Ford“.

Naujas „Ford“ 1,0 l, trijų cilindrų variklis „Ecoboost“ su tiesioginiu įpurškimu turės dvi versijas – 99 AG ir 118 AG.

Jis puikiausiai tiks ne tik mažiems „Ka“ bei „Fiesta“ modeliams, kaip mes turbūt tikimės, jis bus montuojamas ir į vidutinio dydžio „Focus“, „C-Max“ bei būsimą „B-Max“. Inžinieriai netgi svarsto jį komplektuoti su  nauju „Mondeo“.

Mažasis variklis taip pat gali būti derinamas su hibridinėmis sistemomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai