Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 02 24

„Ford“: 1,0 l „Ecoboost“ variklis gali išvystyti 180 AG

Variklių mažinimas ir optimizavimas nėra retas reiškinys. Tai propaguoja daugelis automobilių gamintojų. Vienas iš jų – „Ford“.
„Ford“ 1,0 l variklis
„Ford“ 1,0 l variklis

„Focus“ vadovas Gunnaras Hermannas neseniai sakė, kad variklis, kuris, kuris pasižymi 125 AG, jį kiek patobulinus, gali išvystyti 180 AG.

Kompanijos atstovas atskleidė, kad „Ford“ tikisi ateityje sukurti didelio našumo variklį, turintį ir kompresorių, ir paprastą turbiną. Toks motoras būtų montuojamas į „hot-hatch“ „Fiesta“ ir „Focus“ modelių versijas.

Tačiau kyla klausimas, kokia iš to nauda? Ir ar tai reikalinga? Juk „Ford“ jau turi 1,6 litrų „Ecoboost“ 150 AG variklį. Be to, „twincharged“ tipo variklis yra brangus.

Puikus pavyzdys – nepasiteisinęs „Volkswagen“ 1,4 l TSI variklis  (kalbame tik apie „twincharged“ jo versiją).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų