Bendrovė „Ford” su partneriais suorganizavo šį renginį norėdama padėti akliesiems ir silpnaregiams susipažinti su transporto priemonėmis ir jų galimybėmis keliuose bei didinti visuomenės sąmoningumą, parodant, su kokiais sunkumais keliuose susiduria neįgalieji.
„Džiaugiuosi, galėdamas dalyvauti renginyje, kurio metu aklieji ir silpnaregiai turi unikalią galimybę vairuoti naująjį „Ford” automobilį. Tuo pačiu ir mes patys tikimės gauti vertingos informacijos, kuri padėtų tobulinti mūsų technologijas”, - teigė Volfgangas Schneideris, „Ford of Europe” Teisinių, Vyriausybės ir Aplinkosaugos reikalų departamento viceprezidentas. – „Kelyje žmonės su regėjimo negalia orientuojasi pagal klausą, todėl jiems nelengva įvertinti automobilių dydžius ir greičius. Mes norime tobulinti naujas technologijas ir padėti išspręsti šią problemą taip, kad neįgalieji galėtų saugiai vairuoti.“
Šis renginys buvo vienas iš daugelio renginių, kuriuos „Ford” suorganizavo akliesiems ir silpnaregiams pastaraisiais metais.
Su profesionalių instruktorių pagalba negalią turintys vairuotojai važiavo ne tik tiesiais, bet ir vingiuotais keliais, o greičiausiam iš jų pavyko sėkmingai vairuoti net 120 kilometrų per valandą greičiu.
Instruktoriai buvo sužavėti, nes aklieji ir silpnaregiai įrodė galintys išmokti vairuoti, o kai kurie iš jų vairavimo įgūdžius išsiugdė netgi greičiau nei negalios neturintys žmonės.
„Automobilio vairavimas man reiškia laisvės pojūtį. Paprastai aš esu keleivė, bet daug geriau jaučiuosi vairuodama pati. Šio renginio dėka, mano, kaip vairuotojos, pasitikėjimas savimi gerokai išaugo” – sakė Lushe Grabanica iš Trefelhauzeno miesto.
„Ford Focus” formos yra apvalios ir dėl to jį labai malonu vairuoti. Tai buvo iššūkis, tačiau vairuoti nepasirodė labai sunku, o valdyti sankabą ir perjungti pavaras buvo netgi lengviau nei aš tikėjausi”, - teigė Katrina Berus iš Klevo.
Iš tiesų, naujosios technologijos sparčiai tobulėja. Atsiranda saugumo sistemos su kamera ir radaru, o pažangiausios palydovinės navigacijos sistemos suteikia naujas galimybes vairuoti akliesiems ir silpniau matantiems.
„Technologijos vystosi taip sparčiai, kad aklieji ir silpnaregiai galės vairavimo džiaugsmą patirti ne tik uždarose trasose jau po 15-20 metų”, - teigė Volfgangas Schneideris.