Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 04

„Ford“ „ims“ Aziją ir Pietų Ameriką su naujuoju „EcoSport“

Ateinančią savaitę prasidedančioje Detroito automobilių parodoje laukiama daug svarbių premjerų. Tačiau „Ford“ naujausią koncepcinį automobilį pristatė savaite anksčiau, toli nuo Amerikos – Naujojo Delio automobilių parodoje Indijoje. Tai – „Ford EcoSport“ koncepcija.
„Ford EcoSport“ koncepcija
„Ford EcoSport“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

Mažas krosouveris yra „Fiesta“ dydžio automobilis. Rodos, jis pagamintas vadovaujantis patarle „svarbu ne ūgis, o smūgis“ – mažas, bet agresyvus! Skirtingai nei mūsuose parduodamo „Fusion“, šio automobilio dizainas, kurtas ne 150 metų amžiaus pirkėjams.

„EcoSport“ buvo kuriamas besivystančių šalių rinkoms – Indijai, Brazilijai, Rusijai ir, galbūt, Kinijai. Ar jis bus parduodamas Europoje? Į šį klausimą, deja, atsakyti negalime – „Ford“ pranešime tikslių rinkų nenurodo. Tikėtina, kad šiek tiek modifikuotas jis Lietuvą pasieks „Fusion“ pavadinimu. Primename, kad šiuo metu „Ford“ vykdo „OneFord“ strategiją, kurios esmė – skirtingoms rinkoms tiekti vienodus automobilius. Pirmas toks modelis yra populiarusis „Focus“.

Grįžkime prie „EcoSport“. Ant „Fiesta“ platformos sukurtas automobilis naudos naują 1 litro „Ford EcoBoost“ variklį. Komiškai skambės jo pavadinimas – „Ford EcoSport EcoBoost“. Rinkodaros komandai teks sugalvoti gražesnį derinį.

Šis modelis žada tapti kertiniu „Ford“ akmeniu Azijos ir Pietų Amerikos rinkose. Jis bus gaminamas dvejose gamyklose – Brazilijoje ir Indijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos