Tačiau kartais taip nutinka, kad net ir didžiausi priešai gali tapti draugais dėl bendro tikslo. Šį kartą pagrindinis tikslas, tai kaštų taupymas. Taip, pinigai gali paversti ir priešais, ir draugais. Detroite sklinda kalbos, kad „Ford“ ir „General Motors“ ruošiasi bendradarbiauti kuriant naujas, devynių ir dešimties pavarų automatines greičių dėžes. Teigiama, kad gamintojai pavarų dėžes kurs atskirai, tačiau naudos bendrai.
„General Motors“ turėtų kurti devynių pavarų greičių dėžes, kurios bus pritaikytos automobiliams, varomiems priekiniais ratais. Tuo tarpu „Ford“ kurs dešimties pavarų transmisijas, kurias naudos galiniais ratais varomi automobiliai. Tokios pavarų dėžės turėtų sumažinti degalų sąnaudas, taip pat automobilio važiavimą paversti dar komfortiškesniu. Tačiau ne vien šie automobilių gamintojai pluša prie tokių pavarų dėžių.
Kiek anksčiau, apie planus kurti aštuonių ir devynių pavarų automatines greičių dėžes prabilo „Chrysler“. Savo transmisijas jie kuria su vokiečiais, garsiais automatinių pavarų dėžių gamintojais ZF. Aštuonių pavarų automatinė greičių dėžė jau montuojama į „Chrysler 300“ sedaną. Taip pat gamintojas praneša, kad netrukus turėtų pasirodyti ir devynių pavarų automatinė greičių dėžė.