Norvegų ekipažas kelionę pradėjo Murmanske Rusijoje. Kol baigėsi degalai, jie važiavo 40 valandų ir per Oslą nukeliavo iki Švedijos miesto Udevalos.
Norvegų vairuojamas „Ford Mondeo“ tesunaudojo 3,2 litro dyzelino vienam šimtui kilometrų – 25 proc. mažiau, negu oficialiai nurodoma techninėse charakteristikose – 4,3 litro šimtui kilometrų.
„Žinant, kad mūsų kelionės pradžioje Rusijos teritorijoje kelias buvo labai prastas – akmenuotas, nusėtas didžiulėmis duobėmis, su stačiomis nuokalnėmis, o važiuojant likusius 1 000 kilometrų šlapiais nors gręžk, Suomijos ir Švedijos keliais pūtė stiprus priešpriešinis vėjas, todėl tai, kad mes sunaudojome tiek mažai degalų, daro dar didesnį įspūdį“, – sakė H.Borchgervinkas.
„Mondeo ECOnetic Technology“ modelio važiuoklė ir variklis pasižymi itin nedidele CO2 emisija. Modelyje įtaisyta „Auto-Start-Stop“ variklio išjungimo sistema ir vairuotojo informavimo sistemos, išmanusis regeneratyvinis įkrovimas, automatinė aušinimo grotelių reguliavimo sistema, važiavimo režimas „Ford ECO Mode“, pailginta aukščiausioji pavara. Taip pat naudojama mažos trinties variklio ir greičių dėžės alyvos, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos ir pažeminta važiuoklė.
Visa tai garantuoja, kad „Ford Mondeo ECOnetic Technology“ universalas ne tik itin mažai sunaudoja degalų, bet ir teišmeta 114 g/km CO2, o tai yra lygis, nuo kurio pradedami skaičiuoti mokesčiai daugelyje Europos Sąjungos šalių.