„Ford“ dizaino vadovas Martinas Smithas teigia, kad jo komanda sukūrė pirmąjį sportišką vienatūrį. „Dabartiniai mūsų „S-Max“ puikiai tinka žmonių, kurie nenori vairuoti įprastų universalų ar „Galaxy“ modelių, poreikiams. Vairuotojai dabartinius „S-Max“ apibūdino, kaip sportiškus, dinamiškus bei patrauklius automobilius, todėl naujos kartos vienatūriai bus kuriami pagal šiuos kriterijus“, – teigė jis.
Dizaino vadovas pridūrė, kad naujasis „Ford“ vienatūris turės kitiems šios markės modeliams būdingą priekį, kiek ryškesnę vidurio (pečių) liniją, ne taip staigiai žemėjantį galinį langą.
„Ford“ nuotr./Koncepcinis „Ford S-Max“ |
Koncepcinio automobilio priekyje gamintojas sumontavo 1,5 litro, 4 cilindrų „EcoBoost“ variklį, tačiau nei jo generuojama galia, nei kita esminė charakteristika nenurodoma.
„Autocar“ duomenimis, „S-Max“ patinka ir prabangos mėgėjams – net 70 procentų tokių automobilių savininkų Didžiojoje Britanijoje įsigijo brangiausias „Titanium“ versijas. Teigiama, kad naujasis automobilis taip pat pasižymės prabangos akcentais.
„Ford“ nuotr./Koncepcinis „Ford S-Max“ |
Martinas Smithas neslepia, kad koncepcinis vienatūris buvo kuriamas viena akimi žiūrint į šių metų Milano baldų parodos ekspozicijas. Mat, automobilyje panaudotos šioje parodoje populiariomis pripažintos šiltos, tamsios bei rudo atspalvio spalvos, o kai kurios detalės padengtos poliruoto arba gryno metalo tekstūromis.
Koncepcinis „Ford S-Max“ turi tik penkerias sėdimas vietas, tačiau galinė, vidurinioji yra sulankstoma bei visiškai paslepiama – tai leido inžinieriams bei dizaino komandai suprojektuoti pereinamą saloną. Dar viena naujovė – sėdynėse sumontuoti davikliai, rodantys sėdinčių keleivių širdies plakimo ritmą. Gal ir neblogas įrenginys – taip vairuotojas galėtų matyti, kada jo vežami keleiviai jaudinasi, o kada pasitiki žmogumi prie vairo.