2013 03 07

„Ford“ plečia modelių pasirinkimo ribas

Kovo 7-ąją Ženevos automobilių parodos durys atsivėrė visiems smalsuoliams. „Ford“ čia demonstruoja savo sparčiai augančią globalių modelių šeimyną ir pristato naują kompaktišką komercinį „Tourneo“ bei Europos rinkai pritaikytą miesto visureigį „EcoSport“.
„Ford EcoSport“
„Ford EcoSport“ / Mato Buzelio nuotr.

Ženevoje taip pat įvyks pasaulinė keleivių pervežimui pritaikytos „Tourneo Courier“ versijos premjera. Skaičiuojant ir kitas koncerno naujienas, šiemet „Ford“ atnaujins net 40 proc. visos savo siūlomos modelių gamos – daugiau nei bet kuris kitas pagrindinis konkurentas.

Šiemet rinkoje pasirodys jau anksčiau viešai pristatyta atnaujinta „Fiesta“ bei naujos kartos miesto visureigis „Kuga“. „Ford“ taip pat skelbia, kad iki 2015 metų Europos rinkoje debiutuos 15 naujų globalių koncerno modelių.

„Tai pati agresyviausia naujų modelių įvedimo programa Europoje per visą „Ford“ istoriją. Maža to, mes didiname investicijas pačiomis sudėtingiausiomis ekonominėmis sąlygomis“, – pripažino „Ford“ vykdantysis viceprezidentas Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai, Stephenas Odellas. 

Naujos kartos „Tourneo Courier“ atspindi universalaus šeimos ir darbo poreikiams pritaikyto automobilio koncepciją, kurią „Ford“ realizavo nepamiršdamas išskirtinių savo naujosios modelių gamos atributų – originalaus dizaino, naujausių saugumo technologijų ir komunikacijos sistemos SYNC.

Stilingas penkių vietų vienatūris rinkoje pasirodys 2014 metais ir iš karto išsiskirs erdviausiu klasėje salonu bei tokio tipo automobiliams nebūdingomis saugumo sistemomis.

Septynvietis „Grand Tourneo Connect“ Ženevoje pirmą kartą demonstruojamas Europos publikai. Dar didesnis jo brolis – „Tourneo Custom“, galintis pasigirti devyniomis vietomis ir dviejų skirtingų ilgių kėbulais.

Gamintojo nuotr./Ford Tourneo
Gamintojo nuotr./„Ford Tourneo“

Šių metų pabaigoje Europos „Ford“ atstovybėse pasirodys pirmieji kompaktiški miesto visureigiai „EcoSport“, kurie pirmiausia debiutavo Pietų Amerikos ir Indijos rinkose. Veržlus ir simpatiškas „EcoSport“ pakliūva į rinką, kurioje panašių modelių paklausa šiemet turėtų didėti apie 30 proc. „Ford“ prognozuoja, kad 2016 metais 1 iš dešimties Europoje parduodamų „Ford“ modelių bus miesto visureigis. Tam tikslui koncernas stiprina pajėgas – Europos rinkoje turėtų būti parduodamas ir naujos kartos „Ford Edge“ – didesnis ir prabangesnis SUV‘as, populiarus Amerikoje.

„EcoSport“ Europoje bus siūlomas su trimis skirtingais varikliais – 1,5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1,5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu „EcoBoost“, generuojančiu 125 AG – geriausiu 2012-ųjų metų varikliu pasaulyje.

„Ford“ taip pat praneša spartinsiantis balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC diegimą į Europos rinkai skirtus modelius. Pernai sistema debiutavo kompaktiniame vienatūryje B-MAX, šiemet ji bus diegiama į atnaujintą „Fiesta“ ir naujos kartos „Kuga“ modelius. SYNC taip pat bus diegiama į „Transit Connect“, „Tourneo Connect“ ir naująjį „Transit“. Ženevos parodoje tik du iš 21 eksponuojamo modelio neturi tokios sistemos.

Koncernas taip pat pradėjo diegti SYNC integruotą pagalbos kelyje sistemą „Emergency Assistance“, taip gerokai aplenkdamas Europos Sąjungoje tebesitęsiantį unifikuotos pagalbos kelyje sistemos diegimo procesą.

Beje, „EcoSport“ bus vienas pirmųjų Europos rinkai skirtų modelių, kuriuose bus įdiegtas „SYNC AppLink“ įskiepis, leidžiantis balsu valdyti išmaniuosiuose telefonuose esančias programėles. „Ford“ yra pirmasis automobilių koncernas, kuris siūlo visiems norintiems dalyvauti kuriant panašias programėles. Kvietimas galioja ir Lietuvos programėlių kūrėjams.

Ženevos paroda aiškiai rodo, kokia svarbi „Ford“ koncernui yra variklių „EcoBoost“ šeima. Nenuostabu, nes 1,0 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ ne tik išrinktas geriausiu varikliu pasaulyje – jis pamažu įgauna kultinio agregato statusą ir yra geriausias koncerno gebėjimų variklių kūrimo srityje ambasadorius. 

Šiuo metu galingąjį mažylį jau galima užsisakyti ne tik „Focus“, bet ir B-MAX, „Fiesta“, C-MAX, „Grand C-MAX“ modeliuose. Manoma, kad ketvirtadalyje minėtų modelių bus montuojami būtent vieno litro varikliai.

„EcoBoost“ koncepcija nėra nauja, tačiau „Ford“ pavyko itin sėkmingai suderinti tiesioginį degalų įpurškimą, turbokompresorių ir kintamų fazių vožtuvų sistemos darbą taip, kad „EcoBoost“ generuoja kur kas daugiau galios, tačiau sunaudoja apie 20 proc. mažiau degalų nei įprasti varikliai.

Šiuo metu „EcoBoost“ šeimą sudaro trijų cilindrų litro ir keturių cilindrų 1,6 ir 2,0 litrų darbinio tūrio varikliai. Iki 2015 metų „Ford“ planuoja 35 proc. padidinti „EcoBoost“ šeimos variklių gamybą. Koncernas taip pat prognozuoja, kad per penkerius metus daugiau nei 50 proc. „Ford“ variklių bus su turbinomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų