Naujasis automobilis pagamintas lenktynių legendai pagerbti. Jame sumontuotas V8 5 l variklis išvysto 440 AG. Šis „Mustang Boss 302“ nuo paprasto „Mustang GT“ skirsis nauja sankaba, trumpesnėmis pavaromis, reguliuojama pakaba, geresniais stabdžiais. Tik šiam modeliui sukurta oro paėmimo sistema ir tvirtesni velenai.
Viduje – tamsiai pilka spalva nudažytas prietaisų skydelis, „Alcantara“ padengtas vairas ir „Recaro“ sportinės sėdynės. O „Boss 302“ užrašais padengta beveik kiekviena matoma detalė. Visi automobiliai bus dažomi specialiu stiliumi. Beje, iš automobilio išmontuota beveik keturi kilogramai garso izoliacijos. Išmetamoji sistema turėtų girdėtis puikiai.
„Ford“ taip pat ruošia dar išskirtinesnę šio modelio versiją – „Boss 302 Laguna Seca“. Jo kėbulas bus dar tvirtesnis, pakaba sureguliuota kiečiau, o aptakai sureguliuoti greitai važiuoti lenktynių trasa.
„Sprendimas gaminti automobilį „Boss 302“ nebuvo priimtas lengvai. Visa „Ford“ komanda jautė, kad atėjo tinkamas laikas prikelti legendą, tačiau turėjome būti tikri, kad pavyks pagaminti sportišką, galingą, bet puikiai kontroliuojamą automobilį su tikru „Boss 302“ originalaus automobilio charakteriu. Manome, kad šią užduotį išsprendėme puikiai“, – pasakojo „Ford“ grupės videprezidentas Derrickas Kuzakas.
Pasak jo, „Ford Mustang Boss 302“ vieną „Laguna Seca“ lenktynių trasos ratą įveikia identišku laiku kaip BMW M3.