„General Motors“ neseniai pristatė atnaujintą „Camaro“ versiją ZL1, kuri turės 6,2 litro darbinio tūrio V8 variklį. Ir 550 AG.
Tačiau „Ford“ šią karčią piliulę nurijo su pasitenkinimu. Nes jie jau ruošė tai, apie ką visam pasauliui paskelbė šią savaitę – 650 AG ir 812 Nm 5,8 l V8 variklį, kuris bus montuojamas po naujausio 2013 metais pasirodysiančio „Ford Mustang Shelby GT“ kapotu. Tai – galingiausias ligšiolinis serijiniame automobilyje montuotas V8.
Kas dar įdomiau, kad „Ford“ žada būsimam mustangui montuoti ir mechaninę pavarų dėžę. Atsimenat „Audi“ pažadą europiečiams nebeduoti mechaninių pavarų dėžių? Net grynakraujai amerikiečiai tokiais žodžiais neisišvaisto ir žada visiems duoti mechanines. Kol kas.
Tačiau daug duomenų „Ford“ kol kas nepateikia. Be pagrindinių variklio parametrų, atskleidžiamas tik maksimalus greitis – 200 myl/val. su pliusu. T. y. daugiau nei 320 km/val.
Visa tai kol kas skamba labai gražiai. Tačiau kaip bus su automobilio valdymu? 650 AG automobiliui, kad ir sveriančiam dvi tonas, yra ne juokas. Tik teisingai išsprendę šią anksčiau mustangus kamavusią bėdą „Ford“ galės teigti, kad jų automobilis pajėgus konkuruoti su europiečiais (ir japonais – nepamirškim neseniai pasirodžiusių GTR ir LFA). Viso šito užtvirtinimui turbūt reikėtų pravažiuoti dar ir ratą Niurburgringe, kuriame tie patys europiečiai kol kas reiškiasi neypatingai.