„Litrinis „EcoBoost“ variklis rinkoje pasirodo tuomet, kai pirkėjai pageidauja itin taupaus, tačiau smagaus vairuoti automobilio su benzininiu varikliu. Senokai bemačiau tiek liaupsių, sklindančių iš specializuotos žiniasklaidos, pardavėjų ir klientų, kurie jau turėjo galimybių išbandyti „FocusEcoBoost 1.0“, - kalbėjo „FordofEurope“ rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas Roelantasde Waardas.
Didžiausiose „Ford“ Europos rinkose – Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje – „Focus“ su naujuoju varikliu užėmė 28 proc. užsakymų portfelio.
Naujasis „EcoBoost“ variklis, aprūpintas turbina ir tiesioginiu benzino įpurškimu, yra mažiausias, tačiau didžiausios santykinės galios „Ford“ variklis istorijoje. Jis bus 100 arba 125 AG galios, sunaudos ne daugiau 5 litrų degalų 100 kilometrų kelio ir pasižymės itin maža tarša. Variklis sveria vos 97 kilogramus, o jo blokas telpa ant A4 formato popieriaus lapo. Kiek vėliau su šiuo varikliu rinkai bus pasiūlyti ir kompaktiniai vienatūriai B-MAX bei C-MAX.