Didžiausia paties „Lexus“ vadinama naujovė šiame modelyje – 450h. 343 AG, 345 Nm ir įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – „Lexus“ atstovai teigia, kad jos sieks vos 6,3 l/100 km. Vidutiniu režimu. CO2 emisija – 145 g/km. Praktiškai priusas.
Didžiausi pasikeitimai išorėje – agresyvesnis, daugiau teigiamo įtūžio turintis eksterjeras. Standartiškai, naujasis modelis yra stambesnis – plotis padidėjo 20 mm, aukštis – 15 mm. Svoris kol kas neatskleidžiamas.
Viduje GS modelis seka nauja „Lexus“ interjero filosofija, jau matyta CT 200h modelyje. Vairuotojo automobilis – toks teiginys šiam modeliui tiktų. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami.
Padidėjusi ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS 350). 450h modelyje ji siekia 465 l (net 55 proc. daugiau nei praėjusiame GS 450h).
Verta pagirti „Lexus“ už ypač didelį 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų (LCD) ekraną (didžiausią šio segmento automobiliuose), kuris bus montuojamas jau paprasčiausioje komplektacijoje. Modelyje atnaujinta dauguma elektrinių sistemų – tiek spidometro ekranas, tiek visa centrinė konsolė.