Kaip ir minėti modeliai, šis yra didesnė ir sportiškesnė tos pačios klasės automobilio C5 versija.
Turbūt įdomiausias dalykas DS5 – hibridinė technologija. Prancūzai, anksčiau negarsėję elektra ir benzinu varomų automobilių hibridais, bando spėti įšokti į jau nuvažiuojantį traukinį. Pagal gamintojo duomenis, jiems seksis neblogai – DS5 turės visų varančiųjų ratų transmisiją, 200 AG bei vos 99 g/km CO2 dujų emisiją. Tai būtų neblogas skaičius bet kuriam tik benzinu varomam mažesnės klasės automobiliui. Kad ir C1.
Apie dizainą rašyti turbūt neverta – jis nerealus. Kaip ir beveik visų pastarojo meto „Citroen“ modelių. Prancūziška prabanga apgaubtas eksterjeras yra, ūkiškai tariant, gražus. Interjeras – erdvus. Bei labai dailus. Grožis kvadratu? Turbūt kubu. Mažiausiai.
Pažadame rytoj pateikti „gyvų“ šio nuostabaus prancūzų kūrinio nuotraukų, tačiau dabar – tik gamintojo „photoshopintos“.
Vis tik skaičiai masina suabejoti gamintojų naudojama skaičiavimo mašinėle. Bet tai pateisinama hibridiniams automobiliams – kone visų jų realios degalų sąnaudos ir CO2 emisija gerokai skiriasi nuo deklaruojamų gamintojo. Matysime, galbūt „Citroen“ paneigs šį teiginį?