Pesimistai juoksis iš „Porsche 911“ atliktų pakeitimų. Jiems siūlome paskaityti žinią iš „Seat“ stendo, ispanai dizainą keičia kas penkerius metus. „Porsche“ tuo tarpu lieka prie savo stiliaus. Mums jis patinka.
Dizainas, tiesa sakant, nėra jau toks nepasikeitęs. Galinė automobilio dalis sulaukė didelių pakeitimų. Tai lėmė ne tik dizainerių štrichai, bet ir konstruktorių sprendimai. 911 variklis pirmą kartą yra montuojamas ne gale, o ant galinės ašies. Kaip ir gale, bet daug arčiau centro.
Su juo bus naudojama visiškai nauja, 7-ių pavarų mechaninė transmisija. Vienas, du, trys, keturi, penki, šeši, septyni – tiek reikės kartų perjungti pavaras išvažiavus į didesnį greitį leidžiantį kelią.
Grįžtame prie variklių. Bazinėje, jei taip galima pavadinti, komplektacijoje – 3,4 litro opozicinis šešių cilindrų variklis. Jis gerokai ekologiškesnis ir kiek galingesnis už prieš tai naudojamą 3,6 litro šešiukę.
Kitas variklis – 3,8 litro. 400 AG (pirmasis – 300 AG). Iki šimto – per pačias maloniausias jūsų gyvenime 4,1 sek. Jei tik kas duotų pasivažinėti šiuo 911...